Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:59:36 GMT

معتبر ترین فروشگاه خرید کتاب های پزشکی را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۷۸۶

معتبر ترین فروشگاه خرید کتاب های پزشکی را بشناسید

وب سایت انتشارات جعفری نوین یکی از با تجربه ترین و کارآمد ترین وب سایت ها در حیطه کاری خود با بیش از چند دهه سابقه است... - اخبار بازار -

وب سایت انتشارات جعفری نوین یکی از با تجربه ترین و کارآمد ترین وب سایت ها در حیطه کاری خود با بیش از چند دهه سابقه است. این انتشارات با به کار گرفتن امکانات روز دنیا و همچنین پرسنل مجرب و بهره مندی از توان فنی، شرایط و بستری برای رشد و پیشرفت روز افزون دانشگاه ها و دانشجویان عزیز فراهم کرده است تا قدمی برای تغییر و بهبود کارکرد در این حیطه گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت انتشارات جعفری نوین در زمینه های مختلفی از جمله علوم پایه پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری و سایر رشته های پیراپزشکی و همچنین روانشناسی فعالیت می کند؛ پس دانشجویان بدون اتلاف وقت و جست و جوی زیاد می توانند کتب پزشکی خود را خریداری کنند زیرا جعفری نوین از انتشارات کتاب پزشکی و خرید کتاب پزشکی  گرفته تا فعالیت هایی مانند ارائه جزوات اساتید، فیلم و سی دی آموزشی را برای دانشجویان فراهم کرده است. شما همچنین می توانید انواع آزمون های بین المللی سایر کشور ها را به صورت آنلاین از این سایت خریداری کرده و برای آزمون های خود آماده شوید.

این انتشارات از امکانات زیادی برخوردار است برای مثال دارای فروشگاه و سایت اختصاصی می باشد که امکان پخش کتاب را در سراسر ایران از طریق پست و یا پیک به مشتریان می دهد. طراحی جلد و همچنین تایپ و صفحه آرایی تخصصی در قالب تیم تخصصی چاپ و صحافی از دیگر امکانات خوب و مفید این فروشگاه است. از جهت دیگر وب سایت انتشارات جعفری نوین به مشترکین خود امکان خرید کتاب با شرایط ویژه را می دهد؛ امکاناتی که مشتری را خشنود و راضی کند برای مثال تخفیف هایی که بر روی کتاب ها و دیگر موارد قابل فروش اعمال می شود، نشانی از توجه ویژه این انتشارات به حال مشتری است. این انتشارات علاوه بر این که عرضه کننده انواع و اقسام کتب تخصصی دانشگاهی می باشد، بینش خود را عمیق تر کرده و نگاهی به نیاز های دیگر دانشجو انداخته است و این انتشارات اکنون انواع تجهیزات پزشکی از قبیل روپوش سفید با مدل های مختلف، میکروسکوپ دیجیتال و ... را برای دانشجویان فراهم کرده است تا کمکی به ذخیره کردن وقت گران بهای دانشجو کرده باشد.

تمامی سفارشاتی که مشتری های ارجمند از این انتشارات انجام می دهند، دو بار در انبار چک می شود تا جلوی هرگونه خطا گرفته شود. در صورت ناقص بودن اجناسی که برای مشتری ارسال می شود، مشتری حق بازگشت و مرجوع کردن کالا را در ظرف مدت حداکثر 24ساعت دارد و هزینه ی واریزی بدون کم و کسری ای بازگردانده می شود. این انتشارات از سال قبل اپلیکیشن اختصاصی خود را راه اندازی کرده است تا شما را از تازه ترین اخبار و تخفیف های کتاب ها مطلع کند.

انتشارات جعفری نوین از مجرب ترین انتشارات کشور

سوابق همکاری انتشارات جعفری نوین

این انتشارات در طول سال ها با انتشارات همانند انتشارات  جامعه نگر  و سازمان های زیاد و مختلفی افتخار همکاری داشته است که علاوه بر بالا بردن سطح کیفیت، موجب افزایش تجربه ی این انتشارات نیز شده است. سوابق همکاری این انتشارات به شرح زیر است: همکاری با سازمان ها و نهاد ها، همکاری با کتاب فروش ها در سراسر کشور، همکاری با دانشگاه های دولتی و سراسری، برپایی نمایشگاه های تخصصی کتاب، همکاری با آموزشگاه های کشور، نمایشگاه های استانی.

انتظار می رود با فعالیت های گوناگون و کسب تجربه و با هدف خدمت رسانی و بالابردن کیفیت جامعه علمی کشور، بستری برای رشد و بالندگی دانشجویان عزیز این حوزه فراهم شود تا با اعمال شرایط، موفقیت دانشجویان و پیشرفت کشور خود را تضمینی کنیم و در همه ی امور به خود کفایی والایی برسیم.

پایگاه دانلود فایل پزشکی

یکی از مزیت های وب سایت فروشگاهی جعفری نوین ، دانلود فایل های پزشکی هر کتابی که شما مد نظر دارید را میسر کرده است ، تمام کتاب های سایت ، دارای فایل های اورجینال به صورت PDF می باشد که شما به صورت آنی می توانید خرید تان را انجام و سپس دانلود کنید . این موضوع بسیار مورد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و امروزه پیدایش وبگاه های منتشر کننده فایل تخصصی توانسته اند بخش اعظمی از نیاز دانشجویان و محصلان را تامین کنند. در دنیای الکترونیک که درصد بالایی از نیازهای بشر توسط تلفن های همراه مرتفع می شود، بایستی عرضه ی محصولات را بر پایه ی شبکه ی گسترده ی اینترنت و گوشی های هوشمند بنا نهاد. یکی از مواردی که امروزه به شدت نیاز به توجه و حمایت گروه های مربوطه دارد، عرضه ی محصولات رفرنس و دانشگاهی به صورت اینترنتی می باشد. به عنوان مثال در رشته ی پزشکی و پیراپزشکی بسیاری از کتب و فایل ها هستند که اگر به صورت فیزیکی چاپ شوند، هم حجم بسیار زیادی را اشغال می کنند و هم اینکه فشار مالی زیادی به دانشجو وارد می شود. به همین منظور نیاز است که اینگونه اطلاعات به صورت الکترونیک در بیاید تا دانشجویان بادانلود فایل پزشکیمورد نظر خود، اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنند.

دانلود فایل های پزشکی، علاوه بر اینکه موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه ها شده اند، باعث سهولت و سرعت بیشتر در مطالعه هم می شوند. کافیست مطالب دانلود شده را در اپلیکیشن های مربوطه قرار دهید تا بتوانید از امکانات اپ استفاده کنید. امکاناتی نظیر اندازه ی فونت، تغییر نوع فونت، تنظیم رنگ پس زمینه و... باعث شده اند تا همه چیز باب طبع مطالعه گر قرار بگیرد.

خرید کتاب های کتاب اورجینال پزشکی

یکی از مزین های دیگر این وب سایت ارائه کتاب های زبان اصلی و اورجینال انتشارات خارجی و ایرانی با تضمین کیفیت می باشد.

دانشجویان پزشکی برای تحصیل خود نیازمند کتاب اورجینال پزشکی  هستند. دانشجویان پزشکی برای یافتن این کتاب های اورجینال باید وقت و هزینه ی زیادی صرف کنند و در آخر حتی ممکن است که باز هم نتوانندکتاب اورجینال پزشکیرا بیابند. دانشجویان، به خصوص آن هایی که ترم اولی هستند و با انتشارات مختلف کتاب های دانشگاهی آشنایی ندارند، پیداکردن این قبیل کتاب ها برایشان دشوار است. دانشجویان برای تهیه ی کتاب های خود به انتشارات معتبری نیاز دارند که در کار خود خبره باشند و سال های سال اسم آن زبان زد دانشجویان باشد. برای یافتن چنین انتشارات با تجربه ای نیاز به پرس و جو و تحقیق کافی در این زمینه است زیرا همان طور که اشاره شد، دانشجویان پزشکی برای این که به علمی صحیح در رشته ی خود دست پیدا کنند، به کتاب های اورجینال توسط انتشاراتی معتبر نیاز دارند و نه کتاب های ترجمه شده توسط هر شخصی که کمی با اصول پزشکی آشنا است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانلود فایل خرید کتاب کتاب ها ی پزشکی فایل ها ی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

امیر عبدوس درباره راهکارهای کاهش اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم در این زمینه اهمیت تفکیک پسماند از مبدا و تحویل آن به به مراکز مجازی است که در ماه‌های اخیر از طریق برنامه های کاربردی اقدام به خرید پسماندهای قابل بازیافت شهروندان می‌کنند چراکه این کار به مراتب هزینه‌های کمتری نسبت به تفکیک آن‌ها در مقصد دارد.

وی یکی از راه‌های کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی را به همراه داشتن کیسه‌های چند بار مصرف یا پارچه‌ای برای خرید ذکر کرد و گفت: اگر هنگام خرید ناگزیر به استفاده از کیسه‌های پلاستیکی بودیم، تلاش کنیم از کیسه‌های کمتری استفاده کنیم.

عبدوس درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی توضیح داد: این سازمان در نخستین گام با همکاری وزارت صمت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بر اساس آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تلاش کرده است طی هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت‌) کیسه‌های پلاستیکی به‌طور رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نشود تا مردم به استفاده از کیسه‌های چند بار مصرف و پارچه‌ای برای خرید ترغیب شوند.

مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ مبلغی را برای ارایه کیسه‌های پلاستیکی به مشتریان دریافت نمی‌کردند، پاسخ منفی داد و تصریح کرد: هزینه صرف شده برای ارایه این کیسه‌ها در حاشیه سود فروشگاه‌ها لحاظ می‌شد بنابراین قرار است طی هفته زمین پاک این مبلغ در فاکتور خرید لحاظ شود تا کسانی که از کیسه برای حمل خریدهای خود استفاده می‌کنند از مبلغ پرداخت شده برای آن اطلاع یابند این در حالیست که علت تمایل مردم برای خرید از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کیفیت بالای کیسه‌های پلاستیکی آن‌هاست.

وی اضافه کرد: در این شرایط تلاش می‌شود با اجرای طرح آزمایشی ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست کاهش یابد.

عبدوس درباره علت استفاده کم از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی در زمینه این طرح و پیامدهای مصرف کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست اظهارکرد: شهرداری تهران در یک حرکت سراسری از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی درباره برنامه کاربردی نوماند - که به منظور جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان طراحی شده است- استفاده می‌کند. با بهره‌گیری از این نرم‌افزار کاربردی مردم پسماند خود را به پیمانکاران دارای مجوز تحویل می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود سازمان محیط زیست برای طرح ممنوعیت یک هفته‌ای عرضه کیسه‌های پلاستیکی علاوه بر رسانه‌های تصویری و مکتوب از ظرفیت بیلبوردهای شهری هم استفاده می‌کرد، اذعان کرد: این نظر، درست است البته اقدامات ما در این زمینه تازه شروع شده است و به‌طور قطع در مراحل بعد از ظرفیت بیلبوردهای شهری بیشتر بهره خواهیم برد.

عبدوس در پایان تاکید کرد: برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در هماهنگی کامل با اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان مدیریت پسماند این شهرداری هستیم، با این حال برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه از همه رسانه‌ها استمداد می‌طلبیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای