Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،همزمان با هفته‌ خاک چند اصله نهال با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نمایندگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سپاه عاشورا و سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در محوطه‌ ساختمان جدید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز کاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از کاشت این نهال‌ها، گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاشت نهال هفته خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی،رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش کدکن با بیان اینکه باغداران بخش کدکن برای تحقق پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور در سال جاری ۵۲ هزار نهال غرس کردند گفت: از این میزان، تعداد ۱۹ هزار اصله نهال آلو، ۴۰۰ نهال آلوچه، ۳ هزار بادام، ۲ هزار نهال غیر مثمر توسط شهرداری و دهیاری‌ها، ۵ هزار انگور کاشته شده است و تعداد ۲۲ هزار قلمه انگور نیز جهت کشت در پاییز آماده سازی شده است.

عباس عباسیان افزود: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای مقابله با تغییر اقلیم نهال‌کاری است از همین رو خواستار مشارکت همه کشاورزان و دستگاه‌ها و نهاد‌ها با این طرح ملی به صورت سالانه هستیم.

وی گفت: در بخش کدکن ۶۰ هکتار باغ میوه‌های دانه دار شامل سیب، گلابی، بِه و ۷۰۰ هکتار باغات میوه‌های هسته دار شامل آلو، آلوچه، آلبالو، گیلاس و زردآلو کشت شده است.

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن