Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برند بزرگ گراد در راستای تکریم مشتریان با جشنواره یک برش حسابی دست به ابتکار و نوآوری فوق العاده زده است و جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی بر روی همه محصولات مانند پیراهن مردانه، شلوار مردانه، کت و شلوار مردانه، اکسسوری ها و دیگر محصولات برگزار کرده است. شما می‌توانید همه محصولات گراد را با تخفیف باورنکردنی ۵۰% به صورت آنلاین از سایت گراد به همراه مشاوره آنلاین یا به صورت حضوری از شعب بیست و دوگانه گراد در سراسر کشور خرید کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه خبر از یک برش حسابی؟

با یک جشنواره شگفتانه و غافلگیر کننده در گراد مواجهیم!

فرصتی عالی و بی نظیر که نباید آن را از دست بدهید!!!

جشنواره تخفیف بی نظیر گراد!!! جشنواره‌ای فوق العاده به نام یک برش حسابی با ۵۰ درصد تخفیف عالی و استثنایی

فرصتی که تمام سال منتظر آن بودید از راه رسید. جشنواره تخفیف‌های بی نظیر گراد با ۵۰% تخفیف ویژه و عالی

خبری خوش

پس از این که همه ما در شرایط سخت بیماری کرونا در کشور قرنطینه‌ای طولانی مدت را تحمل کردیم؛ حالا با بهبود شرایط فرصت خریدهای استثنایی از راه رسیده است. برند گراد در راستای تکریم مشتریان خود یک جشنواره فروش فوق العاده به راه انداخته است که شما می‌توانید به همه قیمت‌ها یک برش حسابی بزنید. باور نکردنی است اما مجموعه گراد به مدت سه روز یعنی از ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه همه محصولات خود را با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

در شرایط سخت مالی این روزها گراد با تخفیف‌های شگفت انگیز به فکر سود شما و خوشحال کردن شماست. شما برای استفاده از این تخفیف بی نظیر تکرار نشدنی سه روز مهلت دارید همه محصولات را با قیمتی فوق العاده بخرید، سه روز فرصت عالی تا محصولات مورد علاقه خود را با نصف قیمت بخرید

شما می‌توانید در این شگفتانه با یک برش حسابی تغییری فوق العاده و جذاب در استایل و خوش لباسی خود ایجاد کنید. در جشنواره شگفتانه یک برش حسابی انواع پوشاک آقایان و خانم‌ها را با ۵۰ درصد تخفیف بخرید. مجموعه فروشگاه‌های برند گراد در یک برش حسابی امسال به شما جذابیت را هدیه می‌دهد. شما در این طرح می‌توانید کیفیت را با تخفیفی تکرار نشدنی ازآن خود کنید چرا که همه اجناس بی کیفیت همیشه ارزان ارائه می‌شوند. گراد صرفاً فقط پوشاک زنانه و مردانه نمی‌فروشد بلکه جذابیت و کیفیت را با تخفیف به شما هدیه می‌دهد.

یک برش حسابی چگونه شما راشگفت زده می‌کند؟

گراد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک آقایان و بانوان، فرصت جذاب را برای مشتریان وفادار و همیشگی خود فراهم کرده است. برندگراد مفتخر است بزرگ‌ترین جشنواره فروش امسال را با ۵۰ درصد تخفیف را با عنوان «یک برش حسابی» در تمامی شعب سراسر کشور برقرار نموده است. علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای گراد شما می‌توانید از وب سایت گراد نیز تمامی اجناس را با بهترین کیفیت با ۵۰ درصد تخفیف بخرید.

رضا سلامتی مدیر مارکتینگ گراد ضمن قدردانی از مشتریان اظهار داشت: یک برند برای ایجاد حس اعتماد در ذهن مخاطبان خود، می‌بایست علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و قیمت، همواره با مشتریان خود در تعامل باشد.

شما در این شرایط سخت مالی می‌توانید بسیاری از لباس‌های خود را با نصف قیمت از گراد با بهترین کیفیت بخرید. در این فرصت بی نظیر و عالی می‌توانید کیفیت را در یک برش حسابی با بهترین قیمت خریداری کنید.

چگونه می‌توانید یک برش حسابی داشته باشید؟

در این جشنواره جالب سه روزه، شما می‌توانید پوشاک زنانه و مردانه را در دسته بندی دلخواه خود با ۵۰ درصد تخفیف بخرید. همه محصولات گراد اعم از تی شرت مردانه، پیراهن و شلوارهای مردانه تا کت و شلوارهای بسیار شیک آن را در این حراج ارزان‌تر از همیشه بخرید. گراد با تنوع زیاد فرصتی استثنایی و تکرار نشدنی را با ۵۰ درصد تخفیف برای شما آماده کرده است.

اعتقاد ما بر این باور است که مشتریان گراد افرادی خوش سلیقه و ژرف بین هستند که به کیفیت توجه داشته و برای استایل خود اهمیت بسیاری قائل هستند. تلاش ما بر این است که با تلفیق نوآوری، هنر طراحی بهترین طراحان لباس و تجربه چندین ساله در این صنعت، قدمی بزرگ در تأمین نیاز مشتریان خود داشته باشیم.

مجموعه بزرگ گراد با بیش از ۲۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور، یکی از تولیدکنندگان دانش محور و صاحب سبک در صنعت پوشاک کشور محسوب می‌شود.

از محصولات مردانه گراد می‌توان به پیراهن مردانه، کت و شلوار، کت تک، شلوار مردانه، کراوات و پاپیون، کمربند، کیف و کفش و پوشاک زنانه گراد شامل مانتو، بارانی و شال گردن و کت و شلوار اشاره کرد.

شما می‌توانید هر آنچه از گراد می‌خواهید را بهترین کیفیت با ۵۰ درصد تخفیف باورنکردنی و حیرت انگیز خریداری کنید. در کمپین "یک برش حسابی" گراد شما ۵۰ درصد تخفیف دارید که می‌توانید با آن یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

کد خبر 5090809

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس تخفیف بازرگانی استانها ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران شیوع کرونا شهرستان کرج بارش برف روز دانشجو سیلاب شهرکرد محسن فخری زاده گرگان ۵۰ درصد تخفیف شما می توانید یک برش حسابی همه محصولات فوق العاده کت و شلوار بی نظیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد قوچانی سردبیر و صاحب‌امتیاز نشریات "آگاهی نو" و "کتاب نامه" طی نامه‌ای سرگشاده به سازمان تامین اجتماعی، روش برخورد "مغازه"ای کارشناسان این سازمان را برای تایید لیست بیمه مطبوعات مورد نقد قرار داده است‌. متن این نامه که در صفحه‌ی شخصی او در اینستاگرام منتشر شده به این شرح است:

این یک نامه سرگشاده است خطاب به سازمان تامین اجتماعی

دو مجله "آگاهی نو" و "کتاب نامه" با تولید محتوایی بیش از دو هزار صفحه در سال چهار نفر تحریریه ثابت دارد الباقی حق التحریر می‌گیرند. فهرست بیمه ما کوچک است: سردبیر و دبیر تحریریه، یک دبیرگروه و یکی از مشاورین مجله که برای آن‌ها بیمه رد می‌شود. ما به دلیل سازمان کوچکمان حتی منشی تحریریه یا مدیر مالی و اداری مستقر نداریم چون بودجه‌اش را نداریم و تا حالا خودمان هم‌زمان منشی و مدیر هم بوده‌ایم. درباره این چهار نفر هم بخشی از حق بیمه را ما پرداخت می‌کنیم و بخشی را وزارت فرهنگ که طبق یک قانون مشخص و عام به نشریات تا یک سطحی تخفیف می‌دهند. سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد! و چون حرفه روزنامه‌نگاری را با مشاغل دیگر اداری و تجاری قیاس می‌کند معتقد است ما باید از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در دفتر حاضر باشیم. بنابراین با بازرسی غافلگیرانه وقتی ما در حال مصاحبه یا تهیه مقاله بیرون مجله هستیم به دفتر مراجعه و با عدم رویت ما، کارگاه آگاهی نو را تعطیل اعلام می‌کند و تخفیف ارشاد را لغو می‌کند. مثلا ما امروز در حال گفتگو با دکتر ظریف بودیم که سرزده تشریف آوردند و هرچه همکار ما توضیح داده و مجله و نوشته‌های ما را نشان داده بازرس محترم زیر بار نرفته و کارگاه را تعطیل گزارش کرده است. سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟ چرا فکر نمی‌کنند من هر روز نمی‌توانم کتاب‌هایم را به دفتر ببرم و مقاله بنویسم ؟ نمی‌توانم همه سیاسیون و روشنفکرانی که با آنان گفتگو می‌کنیم را به دفترمان دعوت کنم؟ نمی‌توانم با روزنامه‌نگاران برخورد اداری کنم! ما مطبوعات مستقل (خصوصی و غیردولتی) بنگاه‌های ضعیفی هستیم. حتی چند میلیون تومان هم در کار ما اثر دارد . اگر ما بیکاره بودیم که دفتر مجله اجاره نمی‌کردیم . چرا در شب‌های صفحه‌بندی که تا صبح کار می‌کنیم بازرس نمی‌فرستید؟ اصلا چرا مجله را ورق نمی‌زنید که کارنامه ما را ببینید . قطع یک تخفیف ناچیز قانونی به مطبوعات کدام مشکل دولت یا بیمه را حل می‌کند؟ کار ما مخفیانه نیست. مجله منتشر می‌شود و میزان کار هر فرد در آن روشن است. ما مغازه نداریم که هر روز صبح کرکره اش را بالا ببریم. روزنامه‌نگاری را به رسمیت بشناسید ... رونوشت : ۱. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲. وزارت کار ۳. سازمان تامین اجتماعی شعبه خیابان ملک ... ۲۵۹۵۷ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901166

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • اعتراضات ضداسرائیلی در غرب، فروپاشی افسانه یهودستیزی
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند