Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری کویت (کونا) امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت طی حکمی بار دیگر شیخ صباح خالد الحمد الصباح را مامور تشکیل دولت کرد.

امیر کویت یکشنبه طی حکمی با استعفای شیخ صباح الخالد الحمد الصباح و دیگر وزیران موافقت کرد. اعضای کابینه تا زمان تشکیل کابینه جدید موقتاً به کار خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر کویت ششم اکتبر استعفا نامه کابینه را به امیر این کشور تقدیم کرده بود.

شاهزاده نواف الصباح در پی درگذشت صباح الاحمد الجابر الصباح، پادشاه فقید کویت قدرت را به دست گرفت.

310 310

کد خبر 1464003

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی منتشر کرد که گفت: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید به طور کامل ویران شود. برای دشمنان ما هیچ جایی زیر آسمان وجود ندارد و نمی‌توان به آنها اجازه داد که به زندگی ادامه دهند. به همین علت، مسخره است که با گروهی مذاکره کنیم که باید مدت‌ها پیش کاملا از بین می‌رفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باید ضربه قدرتمندانه به نیرو‌های حزب الله در شمال وارد شود. باید پیام واضح و روشنی ارسال کرد مبنی بر اینکه هر طرفی که به فلسطین اشغالی حمله کند، به آن پاسخ خواهیم داد و این بر اوضاع ده سال آینده اثر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند
  • ژست جالب هویدا بعد از برکناری ۷وزیر کابینه!
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • اصطلاح حشاشین مربوط به ترور فرماندهان صلیبی است
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!