Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلارام گفت: ۴۰ بسته غذايي به ارزش ۱۲۰ميليون ريال جهت توزيع بين نيازمندان و آسيب ديدگان از کرونا با رعايت پروتکل هاي بهداشتي توسط کانون فرهنگي و هنري مسجد حضرت حمزه سيد الشهدا توزيع شد.

«يحيي دلارام» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در اجراي رزمايش کمک مومنانه، ۴۰ بسته غذايي هر کدام به ارزش هرکدام ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۲ میلیون تومان تهیه و بين نيازمندان و خانواده هاي آسيب ديده از کرونا در محله شهرک انقلاب توزيع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدير کانون حمزه سيد الشهدا در ادامه افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه در اين ايام بحراني و شيوع بيماري کرونا بايد به ياري هموطنان خود بشتابيم و در عرصه کمک رساني و ياري نيازمندان فعال باشيم، گفت: اين کانون در راستاي اجراي طرح راهکار برنامه ها و فعاليت هاي متعددي را در قالب طرح ملي ايران قوي تدارک ديده است.

 

دلارام با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

گفتني است کانون فرهنگي هنري حمزه سيد الشهداء در اجراي طرح ملي ايران قوي يکي از کانون هاي پيشتاز مي باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی کرونا کانون های مساجد حمزه سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان