Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه بوشهر با تأکید بر نقش روحانیون استان بوشهر در استعمار و استکبارستیزی گفت: با توجه به نقش مهم فضلا و علمای استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی لازم است مجاهدت و خدمات روحانیون این استان بوشهر به جامعه معرفی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری، جایگاه استان بوشهر در عرصه مبارزه با استعمار و استکبار در کشور حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: روحانیت استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی در عرصه مقابله با استعمار و استکبار و مجاهدت، همواره دارای جایگاه بالایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای روحانی‌های فاضل و عالم در ادوار مختلف تاریخی بودند گفت: روحانیان این استان در تمامی عرصه‌ها با بصیرت عمل کردند و کارنامه درخشانی از خود در طول تاریخ برجا گذاشته‌اند.

وی از تالیف «اعلام العلما» یا همان دانشنامه روحانیت استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در تالیف این کتاب خدمات روحانیت در عرصه‌های مختلف بیش از پیش پی‌برده شد که از جمله بسیاری از موقوفات استان مربوط به روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر نقش روحانیون استان بوشهر در استعمار و استکبارستیزی گفت: با توجه به نقش مهم فضلا و علمای استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی لازم است مجاهدت و خدمات روحانیون این استان بوشهر به جامعه معرفی شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه روحانیت در دهه اخیر رشد و بالندگی زیادی داشته است خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره برای ششمین سال پیاپی سبب رشد علمی طلاب و روحانیون در این عرصه شده است که جمع‌آوری این پژوهش‌ها و تبدیل به کتاب امری مهم و ضروری است.

30اثر پژوهشی در ششمین کنگره "علامه بلادی بوشهری" تجلیل شد کنگره علمی‌پژوهشی "علامه بلادی بوشهری" 18آذرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود برگزاری چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری به روایت تصویر

امام جمعه بوشهر خدمات روحانیون استان بوشهر در عرصه‌های مختلف را متذکر شد و گفت: روحانیت استان بوشهر در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و دیگر عرصه‌ها مشغول به خدمت هستند.

در حاشیه برگزاری ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری، از پوستر کتاب «اعلام العلما» دانشنامه روحانیت استان بوشهر اثر آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر رونمایی شد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روحانیون استان بوشهر ادوار مختلف تاریخی استان بوشهر در ادوار روحانیت استان بوشهر علامه بلادی بوشهری خدمات روحانیون عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟