Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید زارعی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: فراخوان پویش "نامه به نویسنده" بر اساس طرح دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته ملی کودک در مهرماه سال جاری منتشر شد که پس از مهلت قانونی ۲ هزار و ۵۲۱ اثر به دبیرخانه پویش ارسال شد.

وی افزود: هیئت داوران پس از بررسی آثار ارسالی ۲۰۰ نامه را شایسته حضور در مرحله نهایی پویش معرفی کردند که ۳ نفر از اعضای باشگاه های کتابخوانی شهرستان دشتی موفق به حضور در این مرحله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اظهارداشت: امیر رضا کشاورز، علی اصغر بشیری و آریا فقیه احمدانی از باشگاه کتابخوانی "یارمهربان" شهرستان دشتی به تسهیلگری اسماء خواجه زاده به مرحله نهایی پویش "نامه به نویسنده" در سال جاری راه یافتند. 

وی ادامه داد: خلاقیت، اصالت و رعایت اصول نگارش از شاخص های هیئت داوران در این پویش بود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر با ۱۳۷ نامه در کنار هفت استان دیگر بیشترین ارسال آثار را به دبیرخانه پویش داشت.

برچسب‌ها بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا شهرستان دشتی کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا شهرستان دشتی کتاب بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا شهرستان دشتی کتاب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند