Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری در سطح شرکت ذوب آهن اصفهان در راستای پاسخگویی به نیاز‌ها و انتظارات سهامداران شرکت در چهار مرحله درحال پیگیری است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری در سطح شرکت ذوب آهن اصفهان پیرو دستور مدیر عامل شرکت با هدف افزایش ارزش افزوده و کاهش هزینه عوامل تولید، در راستای پاسخگویی به نیاز‌ها و انتظارات سهامداران شرکت، بر پایه مطالعات انجام شده توسط مدیریت برنامه ریزی و مهندسی صنایع و بهره گیری از نظرات دکتر جعفر عسکری مشاور سازمان مدیریت صنعتی، تعریف و در چهار مرحله درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی ربانی مدیر برنامه ریزی و مهندسی صنایع ضمن بیان این خبر، چهار مرحله مذکور را بدین شرح بیان کرد: تعیین و اندازه گیری شاخص‌های کلیدی، تجزیه و تحلیل شاخص‌های بهره وری، شناسایی برنامه‌های بهبود و اجرای برنامه‌های بهبود.

وی افزود: در جهت پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری ضمن تشکیل کمیته اصلی بهره وری شرکت به ریاست مدیر عامل، کمیته‌های تخصصی مربوطه با هدایت معاونین ذی ربط بدین شرح تشکیل گردید: کمیته بهره وری مواد اولیه، کمتیه بهره وری انرژی، کمتیه بهره وری سرمایه، کمیته بهره وری نیروی کار، و کمیته بهره وری توسعه محصول و بازار.

وی اظهار داشت: بر پایه سومین نشست کمیته بهره وری شرکت، در 26 آبان ماه به ریاست مدیر عامل، مقرر گردید کمیته‌های تخصصی بهره وری با مشارکت واحد‌های ذی ربط و تسهیل گری مدیریت برنامه ریزی و مهندسی صنایع  نسبت به تدوین و ارایه  Action Plan برنامه‌های بهبود بهره وری اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی ظهر سه شنبه در اولین نشست شورای فرهنگی و ورزشی شرکت پایانه های نفتی ایران که به میزبانی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد به آموزه های دینی درمورد ورزش و سلامتی اشاره کرد و گفت: ورزش و سلامتی باید همیشه در این شرکت جاری و ساری بوده و نباید به آن مقطعی و موردی نگاه کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خواستار برنامه ریزی مداوم و منسجم در امور فرهنگی و ورزش شد و افزود: در شورای فرهنگی باید با برنامه حرکت کرده و از موازی کاری جلوگیری شود.

غریبی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و تخصیص بودجه را به مراحل خوبی رسانده‌ایم، ابراز داشت: در سال جاری در همه حوزه ها از جاری گرفته تا فعالیت های پروژه ای باید جذب اعتبار از بودجه های مصوب صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی هدف گذاری داشته باشیم، اظهار داشت: انتظارات ما در شورای فرهنگی امیدآفرینی در بین کارکنان و خانواده های آنان است.

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری درمورد امیدآفرینی و نشاط آفرینی در جامعه و در بین کارکنان سازمان ها و خانواده ها آنان اظهار داشت: امیدآفرینی و نشاط آفرینی باید یکی از مولفه ها و خروجی های شورای فرهنگی باشد.

غریبی با بیان اینکه برگزاری برنامه های مناسبتی به تنهایی کفایت نمی کند، گفت: محصول این برنامه ها باید ایجاد امید در بین همکاران و خانواده های آنان باشد.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی و پیش‌بینی های لازم برای کل سال شد و ابراز داشت: باید از اجرای برنامه های آنی و ناگهانی خودداری شود.

غریبی با تاکید بر جذب مخاطب در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، گفت: جذب مخاطب در کارهای فرهنگی بسیار مهم بوده و باید در تمام برنامه ها به مخاطب توجه ویژه داشته باشیم.

وی بر سرمایه گذاری در مساجد تاکید کرد و افزود: باید برای مقابله با تهاجمات فرهنگی و رسانه ای دشمنان برنامه داشته باشیم یکی از مهم‌ترین اقدامات تقویت مساجد و برنامه ریزی جهت حضور و انس جوانان و فرزندان با مساجد است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: متاسفانه فضای رسانه ای که دشمنان ایجاد کرده اند از لحاظ فرهنگی به خانواده ها آسیب وارد کرده است بنابراین برگزاری برنامه های ویژه و هدفمند فرهنگی بر مبنای آموزه های دینی برای خانواده های کارکنان می تواند موجب جذب مخاطب و اثرگذاری لازم شود.

غریبی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ حدود چهار هزار نفر را به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام کردیم، افزود: اعزام این تعداد از همکاران ما و خانواده های آنان به مشهد مقدس، هم موجب تقویت روحیه معنوی، ایجاد شور و شعف در بین آنان شده و هم امیدآفرینی و نشاط را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار اعزام همکاران به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی و سیاحتی را در سال ۱۴۰۲ داشته ایم، ابراز امیدواری کرد این رکورد در سال جاری شکسته شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همچنین بر اجرای مراسمات متعدد در نقاط مختلف کشور تاکید کرد و گفت: نباید اجرای مراسم ها متمرکز به یک منطقه از مناطق عملیاتی باشد زیرا خانواده های همکاران ما در سراسر کشور حضور دارند و شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در پنج نقطه کشور منطقه عملیاتی دارد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف در شهرهایی که خانواده های همکاران ما در آنها مستقر هستند نشان می دهد که شرکت پایانه های نفتی ایران به همسران و پدران آنان احترام گذاشته و این خانواده‌ها در سراسر کشور دیده می‌شوند.

غریبی با بیان اینکه نگاه شرکت پایانه های نفتی ایران باید فرامنطقه ای باشد، افزود: ما در پنج استان کشور منطقه عملیاتی داریم بنابراین باید در این استان‌ها توزیع منابع را به صورت عادلانه انجام داده و منابع فرهنگی را با توجه به حضور خانواده‌ها در همه این مناطق توزیع کنیم ضمن اینکه جزیره خارگ نیز با توجه به اهمیت و حضور خانواده های ساکن در حد خودش باید دیده شود.

غریبی در پایان تصریح کرد: در روند برنامه ریزی شورای فرهنگی و ورزشی باید شاهد اقدامات ماندگار و اثربخش باشیم

کد خبر 6093043

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی