Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرقدس گفت : یکی از اقداماتی که می تواند ترویج دهنده فرهنگ و هنر در جامعه باشد نامگذاری اماکن عمومی با مفاهیم و نام شخصیت های فرهنگی و هنری می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در سومین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرقدس در سال ۹۹ نامگذاری یک بوستان با عنوان فرهنگ و هنر و ساخت تندیس یکی از هنرمندان بومی در همان محل و نامگذاری یک معبر در بلوار امامزاده به نام ریحانه و همچنین معبر دیگری واقع خیابان شهید قربانی به نام نرگس تصویب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس ابوطالب آذربرا، رئیس شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرقدس در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ و هنر و ارج نهادن به جایگاه برجسته هنرمندان، گفت: یکی از اقداماتی که می تواند ترویج دهنده فرهنگ و هنر در جامعه باشد نامگذاری اماکن عمومی با مفاهیم و نام شخصیت های فرهنگی و هنری می باشد.

وی در ادامه از نامگذاری یک بوستان واقع در بلوار ۳۰ متری شورا به نام بوستان فرهنگ و هنر و همچنین نامگذاری ۲ معبر به نام های ریحانه و نرگس به ترتیب در بلوارهای امامزاده و شهید قربانی  خبر داد و عنوان کرد:  مقرر شد در جلسه آتی شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی یک معبر اصلی به نام شهید فخری زاده  در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابوطالب آذربرا شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب

دریافت 29 MB کد خبر 6089560

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران