Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در نشستی از فعالیت‌های جدید این اداره کل در‌ دو حوزه فضای مجازی و کمک‌های مومنانه در قالب هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری و طرح شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «مجتبی عبدالهی» مدیرکل اداره کل اوقاف و‌ امور خیریه استان تهران در نشست رونمایی از پوستر هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» گفت: این جشنواره در موضوعاتی چون عکس، شهر و ادب، خوش‌نویسی، پژوهشی وقف، هنرهای تجسمی و فضای مجازی برگزار می‌شود، در این جشنواره دبیرخانه فضای مجازی جشنواره به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان‌ تهران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در بخش فضای مجازی به دنبال ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف هستیم، از این رو افرادی که در زمان جشنواره یا پیش از آن در وبلاگ یا سایت‌ها و فضای مجازی کارهایی در حو‌زه وقف فعالیت کرده اند می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

عبدالهی گفت: جشنواره وقف در هفتمین سال خود اهدافی چون توسعه و ترویج فرهنگ وقف و امور خیریه در بین اقشار مختلف جامعه،‌ استفاده از همه ظرفیت های موجود، خصوصاً بهره گیری از ابزار هنر در راستای تبلیغ و ترویج وقف و امور خیریه،‌ توسعه و ترویج فرهنگ وقف در فضای مجازی و رسانه های نوظهور،‌ فرهنگ سازی، ترغیب و حمایت از فعالان فرهنگی و هنری توانمند، جهت گسترش فعّالیت های خیریه در فضای مجازی،‌  تولید محتوای دیجیتال در ارتباط با وقف و امور خیریه و تولید مقالات و متون ادبی در رابطه با وقف و امور خیریه را دنبال می کند.

مدیرکل اداره کل اوقاف و‌ امور خیریه استان تهران در خصوص موضوعات و عناوین اصلی  هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» گفت: ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف و ثبت نتایج مثبت و ماندگار آن،‌ وقف برای قرآن،  وقف، تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه،‌ وقف به عنوان بهترین شکل امر خیر و مصداق بارز نیکوکاری،‌ وقف و احسان به ایتام و فقرا،  وقف و فرهنگ شهروندی،‌ وقف و گردشگری،‌  وقف و علم و فناوری، وقف و سلامت و درمان،‌ وقف و خانواده محوری و سبک زندگی،‌  وقف و کارآفرینی و اشتغال،‌ وقف جمعی و مشارکتی،‌ وقف و کاهش آسیب های اجتماعی و هر آنچه مربوط به موضوع وقف و امور خیریه می باشد.

 

وی در ادامه در رابطه با قالب های ثبت نام و ارائه آثار گفت: تارنما و وبلاگ،‌ نرم افزارها و بازی های رایانه ای و موبایلی(PC و App) و کانال، گروه و صفحه های مجازی از قالب های ارایه آثار برای هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» است.

 

عبدالهی ادامه داد: شرکت برای عموم در هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» آزاد و رایگان است. محدودیتی در تعداد آثار شرکت کننده در جشنواره وجود ندارد. اثر می بایست متعلق به صاحب اثر و یا نماینده قانونی او باشد. دبیر خانه جشنواره ارسال کننده اثر را صاحب اثر و تولید کننده تلقی می کند و هر گونه مسئولیت در این مورد بر عهده ارسال کننده می باشد. اپلیکیشن ها می تواند در حد دمو باشند. آثار شرکت کننده در جشنواره می بایست منطبق با قوانین و مقررات جاری بوده و مسئولیت محتوای موجود در اثر بر عهده ارسال کننده اثر می باشد.  بدلیل ماهیت فضای مجازی و  شبکه های اجتماعی و دشواری شناسایی صاحب اثر و اصالت اثر، دبیرخانه جشنواره مجاز است در هر مرحله از جشنواره و در جهت شناسایی و سنجش اصالت آثار راهیافته به داوری نهایی ، نسخه اصلی آثار را از ارسال کننده اثر درخواست و دریافت نماید.

 

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» جهت کسب ارسال آثار خود به بخش ارسال اثر در سایت مراجعه و نسبت به ثبت نام و ارسال اثر یا لینک اثر اقدام نمایند. شروع ارسال آثار  آبان 1399و آخرین مهلت ارسال آثار پایان فروردین1400 و در نهایت خرداد 1400 آثار هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» داوری و نتایج اعلام می شود.

 

 

اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح تهران 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح کمک مومنانه تصریح کرد: در طرح کمک‌مومنانه برای بیماران کرونایی و نیازمندان جامعه اقداماتی را از پیش انجام داده و برای مرحله جدید با عنوان طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقداماتی را آغاز کرده‌ایم، درواقع کمک‌های مومنانه در این جشنواره از ابتدا آذرماه تا ۱۳دی‌ماه که سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد بود این عملیات در استان تهران در حال اجرا خواهد بود.

وی ابراز داشت: در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دنبال تهیه بسته ارزاق، پوشاک گرم، توزیع غذا گرم و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک برای تهران بزرگ هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران بیان کرد: این کمک‌ها از محل نیات واقفین در ۲۲اداره موجود در استان تهران به صورت اقدام مشترک در این‌ چهار موضوع انجام می‌شود، در همین هفته در شهرستان ورامین و پیشوا توزیع آغاز شده و سپس به سمت منطقه شهرری خواهیم رفت و به همین ‌ترتیب کل استان تهران را پوشش خواهیم داد.

 

لازم به ذکر است جوایز هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری»  به تفکیک رشته به شرح ذیل است.

 

الف) تارنما و وبلاگ

نفر اول: تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 40 میلیون ریال

نفر دوم: دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 30 میلیون ریال

نفر سوم: دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 20 میلیون ریال

5 نفر تقدیری: لوح تقدیر و هدیه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال

ب) کانال، گروه و صفحه مجازی

نفر اول: تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 40 میلیون ریال

نفر دوم: دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 30 میلیون ریال

نفر سوم: دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 20 میلیون ریال

5 نفر تقدیری: لوح تقدیر و هدیه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال

ج) بازی و نرم افزار

نفر اول: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 60 میلیون ریال

نفر دوم: دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 50 میلیون ریال

نفر سوم: دیپلم افتخار و هدیه نقدی به ارزش 40 میلیون ریال

5 نفر تقدیری: لوح تقدیر و هدیه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری کل اوقاف و امور خیریه استان امور خیریه استان تهران هدیه نقدی به ارزش 5 وقف و امور خیریه میلیون ریال نفر استان تهران ارسال کننده فضای مجازی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند