Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی حدوداً پنج هزار نفر متقاضی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن هستند که به صورت دستی انجام شده و پیگیر ثبت آنها در سامانه هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سید «عبدالمجید نژادصفوی» امروز سه شنبه (18 آذرماه)  اظهارداشت: این پنج هزار نفر در شهرهای بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم و درق متقاضی ثبت نام هستند که با توجه به بررسی های اولیه به محض بازگشایی سایت از طرف وزارت راه و شهرسازی، این اقدام صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: تاکنون هشت هزارو 80 نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزارو 162 نفر تایید نهایی شده اند و 660 نفر به پروژه های مربوطه وصل شده اند و تعداد زیادی از متقاضیان هم ادامه فرایند ثبت نام را انجام نداده اند ضمن اینکه به کرات از طریق سامانه و پیامک و فضای مجازی اطلاع رسانی شده است.

 


وی به مبلغ آورده اولیه این طرح اشاره کرد و افزود: مبلغ آورده اولیه برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن 400 میلیون ریال است که متقاضی می بایست این مبلغ را به حساب خود در بانک مسکن واریز کند که تاکنون 670 نفر این مبلغ را واریز کرده اند و تا این لحظه حدوداً 268 میلیارد ریال آورده اولیه متقاضیان است.

 


 نژادصفوی در خصوص مسکن خبرنگاران تاکید کرد: تعدادی از این عزیزان در ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن موفق به ثبت نام نشده اند که بعد از اعلام بازگشایی سایت از طرف وزارت متبوع سریعاً نسبت به ثبت نام اولیه و واریزی وجه خود اقدام کنند تا مراحل بعدی صورت پذیرد.

 


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به شروط پنجگانه این طرح اشاره کرد و بر رعایت این شروط در عین ثبت نام تاکید کرد.

 


سبز بودن فرم «ج» از شروط پنجگانه است؛ به این معنی است که متقاضی از اول فروردین ۸۴ فاقد مالکیت مسکونی باشد و از ابتدای انقلاب از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و همچنین تسهیلات یارانه ای استفاده نکرده باشد و حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته و همچنین خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال و زنان سرپرست خانوار نیز مشمول این طرح می شوند.

 


 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: نژاد صفوی مسکن ملی راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین امسال جابه‌جا شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین امسال جابه‌جا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل‌ونقل باری برای جابه‌جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و خاطرنشان کرد: عمده‌ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

مشتری اضافه کرد: ۲۷ شرکت با ۵۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل‌ونقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: ۸۵۷۱ راننده در حوزه حمل‌ونقل کالای استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

کد خبر 749729

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است