Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان گفت: تمام تجهیزات، امکانات و نیروها در حوزه خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه شهرداری، جهت جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی در بارندگی‌های پیشِ رو، در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رامین امیرمداح، در نشستی با معاونان خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه شهرداری که جهت هماهنگی و آماده‌سازی کامل تجهیزات و نیروها در بارندگی‌های پیشِ رو برگزار شد، افزود: تمام تجهیزات، امکانات و نیروها در حوزه خدمات‌شهری، در حالت آماده‌باش هستند و تلاش داریم در بارندگی‌های روزهای آینده، مشکل اساسی به‌وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استقرار تجهیزات و امکانات در نقاط حساس سطح شهر، از آب‌گرفتگی احتمالی معابر جلوگیری کنیم.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان بیان کرد: لوله‌گذاری‌های اخیر، کمک بزرگی به جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی کرده که باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

امیرمداح یادآور شد: نقاط بحرانی سطح شهر در زمان بارندگی، شناسایی شده و در حال اصلاح و رفع مشکلات این نواحی هستیم.

وی در پایان از معاونان خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه و مدیران حوزه خدمات‌شهری شهرداری خواست در شرایط حساس بارندگی با هماهنگی و برنامه‌ریزی و با تمام توان و تجهیزات، به نحو احسن به همشهریان خدمت‌رسانی کنند.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان درخصوص اقداماتی که نیروهای خدمات‌شهری شهرداری کرمان برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر سطح شهر انجام داده‌اند، بیان کرد: تمام همکاران ما در معاونت‌های خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانۀ شهرداری طی روزهای اخیر، اقداماتی ازجمله پاک‌سازی و لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها جهت هدایت آب‌های سطحی به‌صورت مستمر انجام داده‌اند.

امیرمداح ادامه داد: علاوه بر خرید پمپ‌های ثابت، پمپ‌های سیار و تانکرها نیز آماده‌اند و معاونت‌های خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانۀ شهرداری کرمان آمادگی کامل برای مواجهه با بارندگی دارند.

وی یادآور شد: توصیۀ ما شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله در معابر و کانال‌ها جهت جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و تسهیل فرایندهای اجرایی مقابله به آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری کرمان امیرمداح خدمات شهری شهرداری کرمان خدمات شهری مناطق پنج خدمات شهری آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی