Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشتخوار_ اشترایه، گفت: تیم‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی طرح شهید سلیمانی در رشتخوار تشکیل‌شده و به‌زودی گام‌های مؤثری در جهت کمک به کنترل بیماری کرونا در سطح این شهرستان برداشته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار صبح امروز در حاشیه جلسه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درمحل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، گفت: این طرح باهدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از ۱۵ آبان ماه با همکاری بسیج جامعه پزشکی، سپاه ناحیه این شهرستان و شبکه بهداشت رشتخوار شروع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ، اظهار داشت:  تاکنون تیم های حمایتی، نظارتی، مراقبتی این طرح تشکیل‌شده و به‌زودی گام‌های مؤثری در جهت کمک به کنترل بیماری کرونا در سطح شهرستان برداشته خواهد شد.

اشترایه در رابطه با نحوه فعالیت تیم‌های نظارتی در این طرح بیان داشت: نظارت بر مراکز ارائه خدمات، تهیه و توزیع مواد غذایی و واحدهای صنفی با مشارکت اصناف، بسیج و گروه های مردمی با محوریت کارشناس‌های بهداشت به‌عنوان سرتیم نظارت از مهم‌ترین وظایف تیم های نظارتی در این طرح است.

وی در ادامه یادآور شد: مسئولیت تیم‌های مراقبتی با شبکه بهداشت است که کارها و فعالیت‌ها به شکل مشارکتی با بسیج انجام می‌شود.

پلمپ یک واحد صنفی متخلف در رشتخوار

 مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار همچنین با توجه به نظارت روزانه و گشت‌های مشترک کارشناسان این مجموعه در جهت بررسی نحوه فعالیت واحدهای صنفی در رشتخوار، تصریح کرد: با توجه به اعلام و اطلاعیه‌های ستاد پیشگیری از کرونای این شهرستان، درگشت مشترک نهادهای نظارتی ستاد پیشگیری کرونا یک واحد صنفی متخلف، به جهت بی‌توجهی به هشدارها در جهت مقابله با کرونا در رشتخوار پلمپ شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی