Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@12:50:37 GMT

بارندگی در ۶۵ نقطه سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۲۴۳۶

بارندگی در ۶۵ نقطه سیستان و بلوچستان

بارندگی دیشب ، ۶۵ منطقه سیستان و بلوچستان را فرا گرفت.

مدیر کل هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته از بیش از  ۶۵ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی این استان بارندگی گزارش شد که تا صبح امروز بیشینه بارش‌ها با میزان ۳۲ میلی متر در ایستگاه «تیس» از توابع چابهار ثبت شد.

محسن حیدری افزود: به طور کلی بارش‌های سامانه حدود ۱۵ شهرستان استان را در برگرفت و بارش‌های ۱۳ ایستگاه بین ۱۰ تا ۳۲ میلی متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش ها به ترتیب از ایستگاه های «تیس» با ۳۲، «پیرانچ دامن» ایرانشهر ۲۹، شهر فنوج ۲۶، «کمبل سلیمان»، چابهار ۲۵ و «عورکی» چابهار ۲۲ میلی متر گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در فرودگاه زاهدان حدود ۳ میلی متر بارش ثبت شده است، گفت: به طور کلی بارش‌ها در ایستگاه‌های باران سنجی شهرستان زاهدان بین ۱ تا ۱۰ میلی متر بوده است.
حیدری اضافه کرد: در حومه خاش نیز بارش‌های خوبی ثبت شده است به طوریکه از حدود ۲۰ ایستگاه این شهرستان بارندگی گزارش شده و بیشترین بارش‌ها مربوط به «رحمان آباد ایرندگان»، «اقلیم شناسی ایرندگان» و «درودی نرون» با میزان ۱۳ میلی متر بوده است.


وی افزود:  انتظار می رود امروز نیز بارش های پراکنده بخش هایی از استان را فرا گیرد اما شدت بارش ها امروز قابل توجه نیست./ صداو سیما

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلی متر بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • (تصاویر) بارندگی‌های افغانستان دشت خشکیده سیستان را زنده کرد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟