Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ «نعیم قاسم» در کنفرانس بین المللی اتحادیه علمای مقاومت گفت: عادی سازی، پنهان کاری را آشکار کرد و خائنان و افراد برجسته مقاومت و حامیان را مشخص کرد، به همین دلیل موقعیت خاکستری وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، ششمین کنفرانس بین المللی اتحادیه علمای مقاومت با عنوان « انتفاضه امت در مقابله با توطئه های عادی سازی و پروژه های تصفیه» امروز(سه شنبه 18 آذر) با مشارکت شماری از علمای لبنان و فلسطین در بیروت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این کنفرانس بین المللی گفت: امت ما، امت خیر و خوبی است و باوجود میزان توطئه ها از زمان اعلامیه بالفوردر سال 1917 میلادی، حول  محور مسئله فلسطین و قدس می چرخند. نسل‌های مختلف آزادی فلسطین را حمایت می کنند و به خاطر آن فداکار می کند و گرانبهاترین داریی خود را تقدیم کردند تا فلسطین عزیز و کریم باقی بماند .

 

نعیم قاسم افزود: ما این جوان اصیل مسلمان، مسیحی و ملت مبارز در فلسطین و سراسر جهان اسلام و عرب را می بینیم که به خاطرحق و حقیقت مبارزه و فعالیت می کند.

 

وی تاکید کرد: رژیم های عربی حوزه خلیج فارس هرگز در کنار فلسطین نبودند، به همین دلیل از مقاومت آنها حمایت نکردند، بلکه از برنامه های حل و فصل و امتیازدهی حمایت کردند، از اموال خود برای خرید مطالبات خود استفاده می کنند و مسئله فلسطین را کنار می گذارند.

 

وی ادامه داد: عادی سازی، پنهان کاری را آشکار کرد و خائنان و افراد برجسته مقاومت و حامیان را مشخص کرد. به همین دلیل موقعیت خاکستری وجود ندارد. می بینیم که چگونه رژیم های دیکتاتور در بحرین، امارات و سودان و عربستان تلاش کردند تا موضع خیانت آمیز دربرابر بشر بگیرند.آنها به سمت صندلی هایشان دویدند و به فلسطین خنجر زدند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی لبنان فلسطین کنفرانس بین المللی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در این همایش ده‌ها اندیشمند جهان اسلام و دیگر ادیان از کشور‌های ایران، لبنان، فلسطین، اردن، یمن و مصر گردهم آمدند تا هم ابعاد سیاسی امام علی (ع) در مبارزه با ظلم و یاری رساندن به مظلوم را بر اساس فراز‌هایی از نهج البلاغه بررسی کنند و هم ملت‌های آزاده را به حمایت هرچه بیشتر از قضیه فلسطین دعوت نمایند.
نهج البلاغه را اندیشمندان به دلیل تاکید آن بر کارآمدی نظام واقعی اسلامی، الگویی همیشگی برای تمامی ملت‌ها و ادیان می‌دانند به ویژه در شرایط امروز که ملت فلسطین در سخت‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد.......

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
۱- شیخ بلال العبدلی از علمای اهل سنت عراق
۲- صباح زنگنه - کارشناس کرد عراقی
۳- شیخ غازی حنینه از علمای برجسته اهل سنت لبنان
۴- قاسم الغراوی - کارشناس اسلامی عراقی

دیگر خبرها

  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین