Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:30:49 GMT

سارق انگشتر رهبری دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۲۷۲۸

سارق انگشتر رهبری دستگیر شد

در عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ سارقی که یک انگشتر متبرک شده رهبری را به سرقت برده، دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی شریفی، رئیس پایگاه یکم آگاهی پایتخت در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: روز گذشته یک انگشتر را که رهبر معظم انقلاب اسلامی به شخصی به صورت تبرک داده بودند و از آن شخص به سرقت رفته بود، کشف و سارق آن دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 او افزود: این انگشتر در میان اموال سرقتی یک باند کشف شد که در ولنجک اقدام به سرقت می کرد. این باند پلاک های جعلی را بر روی خودروی خود نصب می کردند تا در حین سرقت شناسایی نشوند. 10 خودرو ماکسیما، زانتیا و پژو پارس سرقتی از این باند کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این باند به 40 فقره سرقت اعتراف کرده است و از آن ها 17 پلاک جعلی کشف شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث انگشتر رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد