Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:50:49 GMT

آموزش نیاز اجرای طرح شهید سلیمانی در گناوه است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۲۷۳۶

آموزش نیاز اجرای طرح شهید سلیمانی در گناوه است

به گزارش ایرنا، عصمت حیدری روز سه شنبه در جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی طرح شهید سلیمانی افزود: اعضای این کمیته باید نقشی مهم در آگاه سازی مردم برای اجرای موفق طرح  ایفا کنند.

وی اظهارکرد: اجرای  هر اقدامی در این طرح بدون آگاهی و توجیه مردم در ادامه مسیر با مشکل مواجه خواهد شد که  کمیته آموزش و اطلاع رسانی در این زمینه وظیفه مهم برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری گفت:  هدف اصلی از اجرای طرح شهید سلیمانی، مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق مشارکت مردمی، کاهش مرگ و بستری، هماهنگی بین بخشی و بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه  افزود: این طرح به‌منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح  مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی، شناسایی زودهنگام کرونا در افراد در معرض تماس نزدیک در خانوار و محل کار مبتلایان، قرنطینه خانگی و غیرخانگی و مراقبت از گروه‌های در معرض خطر، توسعه درمان سرپایی و ارتقای کیفیت مراقبت‌های بستری سیاست‌گذاری شده‌است.

مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی طرح شهید سلیمانی در شبکه بهداشت ودرمان گناوه به اهداف و سیاست و راهبردهای این طرح اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این جلسه فعال شدن کمیته آموزش و اطلاع رسانی با ارایه راهکارها و ایده‌های اعضای آن است.

محمدرضا توکلی افزود: تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند، آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از راهبردهای هفت گانه  این طرح است.

وی اظهارکرد: در این طرح  که چهارمین گام در برابر بیماری کرونا است هرکدام از متولیان حوزه سلامت ازجمله بهداشت و بسیج وظایفی را بر دوش گرفته تا  با اجرایی کردن آنها، علاوه بر هماهنگ‌ترشدن بیشتر و جلوگیری از موازی کاری، کنترل بیماری، قطع زنجیره شیوع ویروس از موازی کاری پرهیز و رفاه نسبی خانوارها را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای معرفی برنامه در جامعه و توجیه مردم و مسئولان، اجرا و  نظارت بر حسن اجرای مسایل آموزشی پیش بینی شده، بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری‌ها و  فضای مجازی، بسیج، شهرداری و هلال احمر طراحی تهیه و توزیع رسانه‌های آموزشی از عمده وظایف تعیین شده کمیته آموزش و اطلاع رسانی طرح شهید سلیمانی است.

توکلی بیان کرد: اصول اجرای این طرح مبتنی بر مشارکت بسیج و مردم، محله‌محور و خانواده‌محور بودن، ارائه فعال خدمات و مراقبت‌ها، جلب مشارکت بین‌بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت هر خانه یک پایگاه سلامت است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر گناوه قاسم سلیمانی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر گناوه قاسم سلیمانی بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوشهر گناوه قاسم سلیمانی بهداشت و سلامت اخبار کنکور کمیته آموزش و اطلاع رسانی طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود