Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت:امهال پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای فعالان کسب و کار های گردشگری فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسعود علیاری گفت : با صدور بخشنامه ای از سوی دکتر مصطفی سالاری ، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، امهال حق بیمه سهم کارفرمایی مهر لغایت اسفند سال 99 کسب و کار های حوزه گردشگری اعلام گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به صدور بخشنامه اجرایی مربوط به اجرای مصوبات سی و نهمین جلسه ستاد کرونا مورخ 12 مهرماه 99و همچنین مکاتبه معاونت اقتصادی وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی برای حمایت از کسب و کار های آسیب دیده حوزه گردشگری در مقابله با پیامدهای ناشی از شیوع کرونا کلیه کارگاه هایی که فعالیت آنها منطبق با جدول فعالیت های اقتصادی حوزه گردشگری است می توانند از تسهیلات پیش بینی شده برخوردار شوند .
علیاری افزود : بر اساس بخشنامه کلیه کارگاه هایی که فعالیت آنها منطبق با جدول فعالیت های اقتصادی حوزه گردشگری است می توانند از تسهیلات پیش بینی شده در مصوبات مذکور ( امهال بیست درصد حق بیمه سهم کارفرمایی لغایت پایان سال 99 ) بهره مند شوند .
وی تصریح کرد : همچنین کارفرمایان کارگاههای مذکور که با ارسال لیست کارکنان شاغل در کارگاه نسبت به پرداخت حداقل ده درصد حق بیمه متعلقه اقدام می کنند ، می بایست حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 نسبت به تعیین تکلیف حق بیمه معوق شده سهم کارفرمایی دوره مهر ماه لغایت اسفند ماه سال 99 (پرداخت یکجای آن در اردیبهشت ماه سال 1400 و با ترتیب پرداخت آن حداکثر در 6 قسط) اقدام نمایند .
بدیهی است در صورت پرداخت یکجای بدهی مربوطه و با ترتیب پرداخت آن به شرح فوق ، بدهی مزبور از شمول جرائم تاخیر تادیه پرداخت حق بیمه معاف خواهد بود

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان سهم کارفرما امهال پرداخت حق بیمه فعالان کسب و کار های گردشگری حوزه گردشگری کسب و کار حق بیمه سهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد

آنطور که منابع کارگری در کارخانه کاغذسازی پارس گزارش داده‌اند؛ بیش از ۵۰۰ کارگر این کارخانه از حدود دو هفته پیش به دلیل تبعیض و نابرابری از لحاظ دستمزد، حقوق و مزایا و پاداش اندک در نتیجه حضور شرکت‌های پیمانکاری تامین نیرو در این واحد تولیدی و برخی مطالبات صنفی دیگر اعتراض کردند.

این کارگران اعلام کردند: روز پنجشنبه هفته گذشته؛ با مسئولان کارخانه جلسه‌ای برگزار کردیم که در نتیجه آن کارفرما با کنار گذاشتن پیمانکار تامین نیرو و عقد قرارداد سه ماهه به حقوق هریک از کارگران یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اضافه کرد.

به گفته آن‌ها، مطالبات ما کارگران؛ حذف پیمانکار و نزدیک کردن حقوق کارگران کارخانه به دیگر شرکت‌های منطقه بود که کارفرما از چندین سال پیش وعده انجام آن را به کارگران می‌داد.

طبق اظهارات آن‌ها؛ کارگران برای راه‌اندازی این کارخانه که در شهرستان شوش واقع شده، زحمات بسیاری کشیده‌اند و طی سالهای گذشته با نادیده گرفتن مطالبات خود سعی در حفظ محل کار خود داشتند. لذا این درست نیست که کارفرمای این کارخانه به مشکلات و پرداخت مطالبات آن‌ها بی‌توجه باشد.

کارگران تصریح کردند: خواسته ما وصول مطالباتی بود که از سال‌ها پیش پیگیر آنها بودیم بنابراین با برآوردن این مطالبات، به اعتراضات صنفی خود خاتمه داده و همه کارگران مشغول کار شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903111

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود