Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ملی در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گفت: ایجاد و حفظ ارتباط موثر نهاد‌های فرهنگی مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جوانان و آحاد مردم از طریق تولید و انتشار برنامه‌های فاخر، شکیل و پر محتوا از صدا و سیما، قطعاً باعث رشد اعتقادی و مذهبی جوانان شده و تاثیرات فراوانی را در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ترویج مردم محوری در فعالیت‌های تبلیغی را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: صداوسیمای استان همواره تلاش کرده تا در برنامه‌های مختلف به ویژه در حوزه جوانان به این موضوع پرداخت نماید که در این راستا می‌توان به برنامه‌هایی اشاره کرد که حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های مختلف جهادی با محوریت مسجد، روحانیت و بسیج به تصویر کشیده می‌شود.
لطیفی از آمادگی کامل رسانه استانی بمنظور برنامه ریزی جهت پوشش رسانه‌ای رویداد‌های پیش رو مانند حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت شهید سپهبد سلیمانی و دهه مبارک فجر با همکاری و مشارکت این شورا خبر داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام ویژه صداوسیمای استان به موضوعات و مباحث دینی، اعتقادی و مذهبی گفت: در سال‌های اخیر شاهدیم که رسانه استانی در این زمینه خوب عمل کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین ناصر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نزدیکی مناسبت‌های پایانی سال تصریح کرد: عدم امکان برگزاری جلسات و برنامه‌های مذهبی و مناسبتی، لزوم بهره گیری ویژه از رسانه را به منظور انتقال پیام، مشهودتر نموده و ایفای نقش محوری رسانه استانی در فعالیت‌های فرهنگی در کنار سایر نهاد‌های فرهنگی در شرایط فعلی ضروری است.
او با تاکید بر این مطلب که میزان نفوذ رسانه ملی با فضای مجازی قابل قیاس نیست افزود: تجربه موفق حضور صدا و سیما در برنامه‌هایی مانند ۱۳ آبان زمینه ساز برگزاری برنامه‌های ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی است.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیمای زنجان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!