Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@22:01:20 GMT

زمین خراب نقشه‌های محرم را خراب کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۳۶۱۳

زمین خراب نقشه‌های محرم را خراب کرد

ششصد و بیست و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "خیلی از بازیکنانمان را نمی‌شناختم و برای اولین بار می‌دیدم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های شهاب گردان دارد. گردان در مورد بازی ذوب آهن که تنها با ۱۵ بازیکن سبز پوش انجام شده، گفته: نگویید با ۱۵ بازیکن بازی کردیم چرا که تعداد زیادی از نفراتی که مقابل شهر خودرو همراه ما بودند از امید و جوانان آمدند و خیلی‌هایشان را نمی‌شناختم و برای اولین بار بود که می‌دیدم!

" گل دوم سپاهان کاملاً درست بود " تیتر دیگری از این رسانه است که صحبت‌های رودنیل را آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس داوری در خصوص گل دوم سپاهان به نفت مسجد سلیمان توسط روح الله باقری که داور آن را آفساید اعلام کرده بود، اظهار کرده: گل کاملاً سالم بود و یکی از تصمیمات بسیار تأثیرگذار بود؛ چرا که اگر داور آن را پذیرفته بود بازی به تساوی کشیده می‌شد.

"زمین خراب نقشه‌های محرم را خراب کرد" عنوان دیگری از این نشریه است که اشاره به تأثیر کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی بر عملکرد تیم نویدکیا پرداخته است. نویدکیا و سپاهان در شرایطی به زمین بهنام محمدی مقابل تیم منسجم مجتبی حسینی رسیدند که شرایط چمن به هیچ وجه مناسب برگزاری مسابقه نبود و بازیکنان سپاهان که با کارهای ترکیبی خودشان را به دروازه حریفان نزدیک می‌کنند، در مسجد سلیمان به دردسر افتادند و از باتلاقی که در این ورزشگاه گریبانشان را گرفته بود، دست خالی خارج شدند.

"لیگ را باید در همین وضعیت به پایان برسانیم" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های رحمان رضایی دارد. سرمربی ذوب آهن از اتفاقات رخ داده برای تیمش در جریان بازی با شهر خودرو گلایه مند است. رضایی گفته: بعید می‌دانم در ادامه هم شرایط تفاوتی بکند و فکر می‌کنم لیگ را باید در همین وضعیت به پایان رسانده و انتظاری از بهبود شرایط نداشته و تا هفته پایانی آماده هر اتفاقی علیه ذوب آهن باشیم. ای‌کاش دلیل این مسائل را می‌دانستم‌.

برای مشاهده صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 460276

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229540 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی