Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:25:56 GMT

محور خرامه-مرودشت مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۳۷۸۱

محور خرامه-مرودشت مسدود شد

گروه استان‌ها- مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس راه‌های استان فارس از انسداد در محور خرامهمرودشت به دلیل شکستگی پل خبر داد. - اخبار استانها -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه محور خرامه – مرودشت حدفاصل خرامه به سلطان شهر به علت شکستگی پل در پی بارش‌های اخیر فعلا مسدود است، اظهار داشت: رانندگان از محور خرامه به شیراز (رحمت‌آباد – بندامیر) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینکه نهایتا این مسیر تا فردا بازگشایی می‌شود، افزود: باید عملیات تثبیت پل انجام شود تا تردد انجام شود و مشکلی پیش نیاید.

بازگشایی 107 جاده روستایی استان زنجان /مسیر 11 روستا همچنان مسدود استمحور ساحلی بوشهر ـ شیف ـ گناوه به سبب آبگرفتگی همچنان مسدود استجاده خلخال به پونل تا اطلاع ثانوی مسدود است؛ تردد فقط با زنجیر چرخ

احمدی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های  نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت ها ی شعب راهداری سراسر  استان، در حال حاضر به جز محور خرامه – مرودشت (حدفاصل خرامه به سلطان شهر) بقیه محورهای استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

وی گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 126 ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، ، کل تردد ثبت ‌شده  طی شبانه ‌روز گذشته نسبت به روز قبل 28 درصد افزایش را نشان می‌دهد و سهم وسایل نقلیه سنگین 18 درصد بوده است.

انتهای پیام/422

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور خرامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت

حسنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت اظهار کرد: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده ۲ قلاده گربه جنگلی توسط یکی از دوستداران محیط زیست در بخش درودزن این شهرستان و زنده گیری آن ها، نیرو‌های یگان این اداره ضمن حضور به موقع با همکاری طبیعت دوستان این ۲ قلاده گربه را زنده گیری کردند.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد این گربه‌های جنگلی هنگام عبور از جاده به علت نبود مسیر عبور و بلند بودن حفاظ بتونی جاده مرودشت درودزن نتوانسته اند با مادر خود از جاده عبور کنند و از مادر جدا شده اند.

حسنی افزود: لازم است در جاده‌های احداثی راهداری علاوه بر نصب تابلو عبور حیات وحش، جهت عبور آن‌ها مسیر‌هایی ایجاد شود تا ضمن کاهش تلفات حیات وحش آن‌ها به راحتی بتوانند از جاده عبور کنند.

او بیان کرد: این گربه‌های جنگلی برای تیمار و نگهداری به پارک ملی بمو تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس