Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت کارگر ساختمانی خبر داد که همکار خود را به وسیله پتک به قتل رسانده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یک ساختمان نیمه‌کاره بلافاصله تیم عملیات کلانتری 106 نامجو در محل حادثه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی اولیه مشخص شد در پی مشاجره لفظی بین دو نفر کارگر که از اتباع هستند در مورد موضوع ناموسی و بالا گرفتن درگیری یکی از آنها (29 ساله) با استفاده از یک پتک آهنی چند ضربه مرگ‌بار به سر مقتول (38 ساله) زده و از محل متواری شده است.

تیم عملیات کلانتری 106 شهید نامجو با بررسی دقیق ابعاد ماجرا در اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی محل اختفا قاتل شده و در یک عملیات ضربتی قاتل را در کانال کولر یک منزل مسکونی اطراف محل قتل دستگیر کردند. 

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم بازداشت شده در بازجویی اولیه که در کلانتری 106 شهید نامجو انجام شد به قتل همکار خود با استفاده از پتک اعتراف کرد و متهم برای رسیدگی بیشتر به مرجع قضایی معرفی شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جزئیات قتل "شیما صباگردی"تهران| اعتراف "بهلول" 60 ساله به قتل دختر 16 ساله و دفن جسد در باغچه خانه!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران