Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «پروا» در دومین حضور جهانی خود در هفدمین دوره رقابت‌های سینمایی آکولاد، نشان ویژه شایستگی را برای مهران مهدویان به ارمغان آورد.

در بخشی از بیانیه هیات داوران این جشنواره با عنوان «جایزه فیلمسازان شایسته» آمده است: «این فیلمسازان پرشور پروژه های آموزنده و سرگرم کننده ای را به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«پروا» را مهران مهدویان کارگردانی و محمدرضا مصباح تهیه‌ کرده است و سیدمرتضی فاطمی مجری طرح و سرمایه‌گذار این فیلم است.

جوایز بین‌المللی آکولاد Accolade Award Film Competition که در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود، نگاه ویژه‌ای به سینمای مستقل دارد.

حسام محمودی، مهتاب ثروتی، سیامک ادیب، علیرضا مویدی، اکبر آیین، آسیه سلطانی، وحید میرزابیگی، مهرداد بخشی، فرزاد باقری، زینب شعبانی، مهدی میری، علی قابشی، محمد شامی، محمد گوهری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل «پروا» عبارتند از نویسنده: مهران مهدویان، مدیر فیلمبرداری: حسن اصلانی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، تدوین: پگاه احمدی، صدابردار: محمد کیان ارثی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: رضا مرتضوی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح صحنه: زهرا محبی، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، برنامه ریز: مهرنوش حسینی، منشی صحنه: عاطفه هادی، مدیر تولید: حمیدرضا سرپیران، مدیر تدارکات: حمید برزو، عکاس: منوچهر مرزبان، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، پخش: یونی راما.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی جشنواره فیلم سینمایی پروا جشنواره آمریکایی جشنواره بین اللملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی بیان کرد: خودرو‌های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مرحله علاوه بر خودرو‌های بنزینی برای اولین بار خودرو‌های وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودرو‌های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت‌نام جدید برای خودرو‌های وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودرو‌های وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟