Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره آب و فاضلاب ماکو گفت: ۸۰۰ خانوار ۱۰ روستای دیم قشلاق شهرستان از آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

حسین جعفرنژاد در گفت و گو با ایسناافزود: در راستای اجرای پروژه آبرسانی تحت عنوان مجتمع آب شرب روستایی دیم قشلاق در این شهرستان ۸۰۰ خانوار تحت پوشش این طرح آبرسانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در تشریح اقدامات صورت گرفته در این پروژه نیز گفت: با وارد مدارشدن خط انتقال جدید و همچنین تعبیه یک دستگاه الکتروپمپ شناور در چشمه روستای خلخله، توانستیم، مشکل قطعی آب در این مجتمع رفع و مشترکان و مردم منطقه از آب شرب سالم و بهداشتی در ۲۴ ساعت شبانه روز برخوردار شوند.

رییس اداره آب و فاضلاب ماکو در ادامه اظهار کرد: تاکنون برای اجرای این طرح ۷۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ روستای مذکور پیشتر با تانکرهای سیار امور عشایر آب‌رسانی می‌شدند، افزود: هم اکنون تمامی خانه ها، لوله کشی شده و روستا نشینان منطقه یاد شده به راحتی می توانند از مزایای آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آب شرب بهداشتی آبرسانی به روستاها آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم