Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:24:09 GMT

کشف ۲۰ رأس گوسفند قاچاق در فردوس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۳۰۹

کشف ۲۰ رأس گوسفند قاچاق در فردوس

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ماموران انتظامی کلانتری اسلامیه شهرستان فردوس هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی یک وانت نیسان را مشاهده و به آن مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل نیز کشف کردند و بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی آن را ۷۰۰ میلیون ریال براورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فولادی تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رد رشوه ۵۰۳ میلیون ریالی مأموران پلیس نهبندان

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از رد رشوه ۵۰۳ میلیون ریالی مأموران پلیس وظیفه شناس در شهرستان نهبندان خبر داد.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کوئیک که از"زاهدان- مشهد" در حال حرکت بود مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

 قاچاقچیان مواد مخدر در چنگال قانون گرفتار شدند

او افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۱۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند که قاچاقچی برای رهایی از قانون تعداد ۲۴ عدد سکه (۴ عدد سکه بهار آزادی، ۲۰ عدد سکه پارسیان) به مبلغ ۵۰۳ میلیون ریال را به عنوان رشوه به مأموران پلیس پیشنهاد کرد.

سردار فرشید ادامه داد: با اقدام قاطع مأموران وظیفه شناس و امتناع از قبول رشوه، ضمن کشف مواد، پیشنهاد رشوه به پلیس نیز به مقام قضائی گزارش و متهم دستگیر و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: تشویق کارکنان و قدردانی از عملکرد مطلوب آنان نقش مهمی در کاهش تخلفات و جرایم دارد که به همین منظور مأموران وظیفه شناس فرماندهی انتظامی نهبندان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی فرماندهی انتظامی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماٌموران انتظامی شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پلیسی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق وفاقد هرگونه مجوز تردد از یکی از شهرستان‌های همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پیگیری موضوع را دردستورکار خود قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۳ متهم که قصد تحویل این دام‌ها به خارج از استان داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: متهمان با توجه به اینکه دارای سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق دام اشاره کرد و گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 6095445

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری