Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:42:43 GMT

رونق سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۴۸۰

رونق سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدعلی موسی پور رییس اداره امور اقتصادی و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه تنوع در سرمایه گذاری موجب کاهش میزان خطرپذیری یک بنگاه اقتصادی بزرگ می‌شود، گفت:با تدوین سیاست‌های سرمایه گذاری مطابق با شعار سال و با هدف رونق تولید در منطقه، تنوع سرمایه گذاری در بندرامیرآباد روندی فزاینده را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به موقعیت استراتژیک بندرامیرآباد و نزدیکی و همجواری با استان‌های دارای صنایع و منابع و ارتباط تنگاتنگ با آن‌ها، از احصاء فرصت‌های سرمایه گذاری جدید در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، تولیدی، کشاورزی و پتروشیمی جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بندرامیرآباد خبر داد.

موسی پور تنوع سرمایه گذاری را پیشران ایجاد تنوع کالا در بنادر عنوان کرد که این فرصت می‌تواند بر نرم تخلیه و بارگیری کالا هم تاثیر مستقیم داشته باشد.

او افزود: با توجه به سیاست سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه گذاری‌ها در بنادر توسط بخش خصوصی در دو شاخه خدماتی و تولیدی و ارزش افزوده انجام می‌گیرد که این اقدامات در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد شامل سیلو ها، انبار و مخازن و احداث کارخانه‌هایی همچون تولید خوراک دام و طیور، روغن کشی و تصفیه روغن، کارخانه‌های تولید MDF، گچ، فولاد و آرد و غلات بوده که هر ساله شاهد رشد متقاضیان سرمایه گذاری در این بندر می‌باشیم.

رییس اداره امور اقتصادی و منطقه ویژه بندرامیرآباد، احداث صنایع تبدیلی مرتبط با چوب و کاغذ، احداث مخازن و صنایع تبدیلی روغن خوراکی، احداث مخازن جهت ترانزیت فرآورده‌های نفتی و صنایع و خدمات دارای ارزش افزوده را از فرصت‌ها و الویت‌های سرمایه گذاری بندرامیرآباد برشمرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر امیرآباد سرمایه گذاری رونق تولید سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه