Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "بهروز اسدنژاد"،عملیات شرکت‌های بیمه را به دو بخش تقسیم کرد و گفت: یک بخش عملیات بیمه‌گری است که شامل صدور وپرداخت خسارت وبخش دیگر فعالیت شرکت‌های بیمه درزمینه سرمایه‌گذاری است.

وی،افزود:دربخش بیمه‌گری، شرکت‌های بیمه‌ای فروش را برون سپاری کرده‌اند به‌طوریکه 85 درصد فروش توسط شبکه ‌فروش انجام شده و یک مقدارکمی از فروش توسط خود شرکت های بیمه ای انجام می‌شود آن هم بنابر دلایلی مانند تمایل بیمه‌گذار به نبودن واسطه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ملت ادامه داد:از سوی دیگر در بخش خسارت هم در گذشته که ارزیابان خسارت نبودند، شرکت‌های بیمه‌ای بخش زیادی از خسارت‌ها را به کارشناسان رسمی دادگستری می سپردند و یا از متخصصان در بخش‌های مختلف استفاده می‌کردند.

اسدنژاد، عنوان کرد:درحال حاضر بیمه مرکزی با آیین نامه ارزیابان خسارت ، الزام کرده که در فرایند پرداخت خسارت باید یک فرد حقیقی یا شرکت حقوقی مورد تایید بیمه مرکزی که استقلال رای داشته و تعارض منافع ندارد ارزیابی خسارت‌ها را انجام دهد.

به گفته وی،دربخش عملیات بیمه‌گری ،چه صدور و چه پرداخت خسارت ، قابل برون سپاری است واین عملیات را بخش خصوصی می‌تواند انجام دهد.

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ملت اظهارداشت: بخشی از عملیات پشتیبانی درشرکت‌های بیمه مانند فناوری اطلاعات و یا اداره حمل و نقل هم برون سپاری شده و شرکت‌های بیمه ای  قسمت فناوری اطلاعات را چه از نظر نرم‌افزاری، تولید و یا نصب به شرکت‌های مربوطه داده اند.

اسدنژاد، بابیان اینکه "بسیاری از بخش‌های عملیاتی شرکت‌های بیمه ای قابل برون سپاری است،" افزود: البته با خدمات دیجیتالی در صنعت بیمه، فروش بدون واسطه، عملیات غیر مستقیمی که از طریق شبکه فروش انجام و برون سپاری محسوب می شد منتفی می‌شود و مواجهه مستقیم مشتریان و خریداران با شرکت بیمه انجام می‌شود.

به اعتقاد وی، آنچه برای شرکت‌های بیمه‌ای باقی می‌ماند بخش حاکمیتی شامل سیاستگذاری‌‌‌‌‌ها، خلق محصول، مدیریت ریسک و حسابرسی است ،هرچند که شرکت‌های بیمه‌ای حسابرسی داخلی دارند اما عملیات حسابرسی را هم باید به مراجع بالادستی بدهند.

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ملت، بیان کرد: اگر یک بنگاه اقتصادی براساس استراتژی که دارد بخواهد هزینه‌های خود را کاهش داده و راندمان کاری را بالا ببرد و در نهایت به یک بنگاه سودآورو چابک تبدیل شود، به زنجیره ارزش خود فکر می کند.

اسدنژاد، گفت: یک بنگاه اقتصادی در برون سپاری می‌تواند یک مکانیزم رقابتی بگذارد که با کیفیت بالا و قیمت پایین استفاده کند و اگر چنین کاری را انجام داد، بی‌شک منجر به چابکی،کوچک شدن سازمان، کم شدن هزینه‌ها و در نهایت بالا رفتن سود آن سازمان می‌شود.

وی، تصریح کرد: اما اگر یک بنگاه اقتصادی بدون هیچ برنامه، منطق و استراژی برون سپاری را انجام دهد نه تنها به چالاکی آن سازمان کمک نمی کند بلکه یک مجموعه‌ای درست می‌شود که اگر برون سپاری نمی‌کرد بهترهم بود.

پربیننده ترین بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به کارآفرین رسید رقم اخذ عوارض و مالیات از صنعت بیمه در سال۱۴۰۰ بالاتر هم رفته است نماد ۱۹ شرکت بیمه‌ای در تالار شیشه‌ای سبزپوش شد فروش ۹۰ درصد پرتفوی توسط نمایندگان، فروش دیجیتالی را سخت کرد تبدیل نمایندگان حقیقی به حقوقی آثار مثبت زیادی برای شرکت‌های بیمه‌ای دارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه صنعت بیمه بیمه ملت شرکت های بیمه ای شرکت های بیمه ای برون سپاری شرکت بیمه یک بنگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم رتکلیف با قدرت وارد منچستریونایتد شده و قصد دارد باشگاه را بعد از بیش از یک دهه دوباره مدعی قهرمانی لیگ برتر کند.

در هفته‌های اخیر مالک فعلی، چهره‌های جدیدی را در سطح مدیریت ورزشی (از جمله عمر برادا) معرفی کرده که به او کمک می‌کنند تا یک انقلاب کامل در تیم ایجاد کند و همانطور که تلگراف توضیح می‌دهد، کل تیم به غیر از سه نفر قابل انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

قوانین فرپلی مالی پیش از این یونایتد را مجبور به فروش یا انتقال قرضی برخی از بازیکنان خود کرده و عدم ورود به لیگ قهرمانان همچنان حکایت از یک مشکل بزرگتر دارد. در هر صورت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد یونایتد مقصد جذابی برای ستاره‌ها نباشد.

 این باشگاه آنقدر در سیاست فروش خود جدی است که مارکوس رشفورد و برونو فرناندز را که از ستاره‌های باشگاه محسوب می‌شوند را نیز ممکن است در لیست فروش قرار دهد. مخصوصا اولی چون به عنوان یک بازیکن جوان محصول آکادمی، 100 درصد سود به طور کامل به فرپلی مالی تعلق می‌گیرد و آنها می‌دانند که می‌توانند مبلغ خوبی را برای مهاجمی که در این فصل کمتر از حد انتظار عمل کرده دریافت کنند. گفته می‌شود رشفورد مورد توجه پی اس جی قرار دارد.

تلگراف نوشته است که در یونایتد فقط کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند غیر قابل فروش هستند.

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی