Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:48:18 GMT

بدشانسی فلاح‌زاده مقابل استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۵۳۶

دروازه‌بان صنعت نفت روی یک ریباند مقابل استقلال گل خورد و نتوانست کلین‌شیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده در حالی روز گذشته دومین بازی خود برای صنعت نفت آبادان را در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال انجام داد که امید زیادی داشت برای دومین بازی پیاپی گلی دریافت نکند، اما با بدشانسی دروازه‌اش را روی یک ریباند و در شلوغی محوطه ۶ قدم باز شده دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دروازه‌بان با تجربه که پس از ۶ سال حضور مداوم در سایپا تصمیم به جدایی از جمع نارنجی پوشان گرفت، هفته قبل برای نخستین بار در ترکیب صنعت نفت قرار گرفت و در جریان برتری تیمش مقابل ذوب‌آهن توانست چهار واکنش تماشایی داشته باشد و اجازه گلزنی به بازیکنان حریف را ندهد.

فلاح‌زاده که هفته قبل در دقایق پایانی بازی مقابل ذوب‌آهن نمایش خوبی ارائه داد و به کمک خط دفاعی صنعت نفت توانست دروازه خود را در این مسابقه حساس بسته نگه دارد، دیشب روی یک غفلت مقابل استقلال گل خورد، اما در سایر دقایق مسابقه نمایش مطمئنی ارائه داد.

 

 

او دیروز مقابل استقلال دو مهار توپ خوب داشت و علاوه بر آن، در خروج‌ها و دفع توپ‌هایی که از جناحین ارسال می‌شد، مطمئن نشان داد تا در دومین بازی برای صنعت نفت هم مثل دیدار اول بازی موثری داشته باشد.

صنعت نفت آبادان حامد فلاح زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان حامد فلاح زاده مقابل استقلال فلاح زاده صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم و بایر لورکوزن در ورزشگاه المپیکو مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی با برتری رم آغاز شد و با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت که آنها تیمی باشند که اولین گل بازی را به ثمر خواهند رساند. در یکی از موقعیت‌ها سانتر عالی پاردس با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

رفته رفته بازیکنان لورکوزن خودشان را در زمین پیدا کردند و به دروازه رم نزدیک شدند. جرمی فریمپونگ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اولین فرصت جدی لورکوزن را خلق کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در ادامه شدت پرس بازیکنان لورکوزن بیشتر شد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه و عجیب ریک کارسدروپ به آلخاندرو گریمالدو رسید. او از فرصت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه فلورین ویرتز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد. در ادامه ستاره جوان لورکوزن با یک بغل پای دقیق دروازه اسویلار را باز کرد.

در ادامه نیمه اول لورکوزن برتری‌اش را حفظ کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم برای زدن گل دوم داشت، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت تا برتری یک گله آنها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه