Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به‌گزارش خبرنگار مهر، دوسال پیش خبر ایجاد پایگاه بسیج در هتل‌ها و مراکز اقامتی اعلام و اولین پایگاه بسیج نیز در یکی از هتل‌های مشهد افتتاح شد. در این باره محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفته بود: این اتفاق در واقع از سال گذشته آغاز شده‌است و استقرار پایگاه بسیج تنها مربوط به هتل‌های بزرگ با ظرفیت‌های بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اتحادیه هتلداران نیز پایگاه بسیج داریم که سال‌هاست فعالیت‌های چشمگیری دارند و در کنار پلیس اماکن به بحث امنیت در هتل‌ها و نظارت کمک می‌کنند. بسیج اصناف نیز در این زمینه بسیار به امنیت هتل‌ها کمک کرده است.

جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور نیز همان موقع درباره استقرار پایگاه بسیج در هتل‌ها گفته بود: از این موضوع مطلع نیستم اما در این موارد با ما هیچ مشورتی نشده و شاید تصمیم از سوی سازمان میراث فرهنگی گرفته شده باشد.

یکی دو هتل دولتی در تهران نیز سرپرست پایگاه بسیج هتل خود را معرفی کردند اکنون از وزارت میراث فرهنگی خبر رسیده که سرهنگ علیرضا مسافر فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، در حکمی کامبیز پنهانی را به‌عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسیج هتل‌ها و اماکن اقامتی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مؤسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مطاع مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانید با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده‌ها ملیونی گام‌های مؤثری بردارید.»

کد خبر 5091004 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بسیج هتل داری علیرضا مسافر شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی امداد رسانی شهرداری قوه قضاییه سامانه بارشی محسن هاشمی وضعیت راهها روز دانشجو دستگیری سارق پایگاه بسیج هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 6090588 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد