Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:36:41 GMT

اعتراف 15 فقره سرقت خشن

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۵۹۰

اعتراف 15 فقره سرقت خشن

معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی ، از انهدام باند 4 نفره سارقان زورگیر و کشف 15 فقره سرقت در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" در تشریح این خبر توضیح داد: در اوایل آذر ماه طی وصول گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سرقت گوشی با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر تهران ، پرونده با موضوع سرقت بعنف تشکیل و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: کارآگاهان در تحقیقات مقدماتی و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سرکرده باند به هویت  قادر را در یکی از شهرهای غربی تهران شناسایی کردند.
معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی   3 عضو دیگری اعضای باند نیز  شناسایی و تبهکاران  در پنجم آذر ماه در  چندین عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک دستگاه موتورسیکلت هندا مشکی رنگ مربوط به سارقان و تعداد 3 قبضه سلاح سرد کشف و متهمان به پلیس آگاهی انتقال یافتند.
سرهنگ نجفی ادامه داد سارقان اظهار داشتند، با تشکیل باند 4 نفره و پرسه زنی در سطح شهر تهران  سوژه های که موبایل گرانقیمت در دست داشتند شناسایی و با تهدید سلاح سرد، گوشی شان را سرقت و  به قادر که سرکرده باند بود، می فروختیم سپس پول بدست آمده را صرف خوشگذرانی می کردیم.
این مقام پلیسی با اشاره به اینکه سارقان به 15 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند، اضافه کرد: تا کنون 5 تن از شاکیان شناسایی و هر 4 متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز