Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:35:46 GMT

تزریق آمپول به کاپیتان استقلال جواب می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۶۷۱

تزریق آمپول به کاپیتان استقلال جواب می‌دهد؟

کاپیتان استقلال از فردا در تمرین تیمش حضور پیدا می‌کند و امید دارد و بتواند در بازی های بعدی حضور داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلال چند روزی است به دلیل کیستی که در زانوی خود دارد، نمی‌تواند تمرین کند و روز گذشته مقابل صنعت نفت ابادان هم سکونشین بود. درباره غفوری گفته می‌شود که او باید با آرتروسکوپی یا جراحی کیست مینیسک خود را در بیاورد و حتی شایعاتی درباره دوری بلند مدتش مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا اما پزشکان استقلال تصمیم گرفتند یک راه را روی زانوی غفوری تست کنند. کاپیتان استقلال دو روز پیش در کلینیک دکتر نوروزی پزشک سابق این تیم روی زانوی خود تزریق آمپول انجام دادو امیدوار است با این آمپول کیست ایجاد شده از بین برود.


طول درمان پای غفوری 3 روز است و به همین خاطر او از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند. در صورتی که کاپیتان آبی ها در زانوی خود درد نداشته باشد تمریناتش را ادامه می‌دهد و می‌تواند در مسابقات بعدی نیز به میدان برود اما اگر او احساس درد کند باید روش آرتروسکوپی را روی زانوی مصدومش امتحان کند.


باید منتظر ماند و دید تکلیف پای مصدوم غفوری چه می‌شود و او از چه زمانی قادر است کارش را با سایر بازیکنان ادامه بدهد و به ترکیب تیمش برگردد.

استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد