Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم سینمایی بعد از تو به کارگردانی فرهاد نجفی بهترین فیلم جشنواره سالنتوی ایتالیا شد و روزبه رایگا مدیر فیلم برداری این فیلم سینمایی جایزه بهترین فیلم برداری را از آن خود کرد.

این جشنواره که هفدهمین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد از جشنواره های معتبر و قدیمی در ایتالیا و اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این عاشقانه ، درام – اجتماعی: «دختری که به دنبال خوشبختی در هرج و مرج این جهان پرسه می‌زند، وارد یک تاکسی می شود، غافل از اینکه چگونه زندگی او برای همیشه تغییر خواهد کرد...»

مینا وحید، تیرداد کیایی و ‌با معرفی مهدی حسینی بازیگران اصلی و نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی و بازیگر خردسال نادیا نجفی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش بین المللی این فیلم برعهده شرکت فرانسوی  raft films است. پیش‌تر این فیلم با نام انگلیسی one night in tehran با شرکت در جشنواره‌های دیگری چون «میلستون»، «کویین پالم» و «وایت کورن»، «فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس»، «دیرکتورکات»، «پاپی جاسپر»، «روزاریتو»، «اونتاریو»، «بدفورد» ، «آلترچائو» و ... با واکنش مثبت داوران، منتقدان و مخاطبان‌ روبرو شده بود. این فیلم تا کنون ۱۴ جایزه و انتخاب (selections) در جشنواره‌های مختلف داشته است.

بعد از تو به تهیه کنندگی محمد احمدی تولید و برای اکران آماده شده است و مجری طرح آن یاسر بختیاری است.

از جمله دیگر عوامل فیلم روزبه رایگا مدیر فیلمبرداری ،کارن همایونفر آهنگساز،علیرضا علویان صداگذاری ،امیر شاهوردی مدیریت صدابرداری،حسن روح پروری طراح صحنه ، امید گلزاده طراح گریم و مدیریت هنری بهرام دهقانی هستند.

برچسب‌ها ایتالیا فیلم برداری اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا فیلم برداری اکران فیلم ایتالیا فیلم برداری اکران فیلم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا و در چهارمین بازی فینال این لیگ، تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مونزا را شکست بدهد و با کسب سومین پیروزی برابر این تیم قهرمان لیگ برتر والیبال ایتالیا در فصل 24-2023 شود.

در این دیدار تیم پروجا ست‌های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 20 پیروز شد و مونزا نیز گیم اول را با نتیجه 25 بر 19 برد تا پروجا با این نتیجه برای دومین بار در تاریخ خود قهرمان سوپرلیگای ایتالیا شود. پروجا با این قهرمانی به چهارمین جام فصل خود رسید و یک رکورد بی‌نظیر بر جای گذاشت. آنجلو لورنزتی سرمربی این تیم سهم به‌سزایی در موفقیت این تیم در این فصل داشت.

در این بازی ویلفردو لئون ستاره لهستانی پروجا در آخرین بازی‌اش برای این تیم خوش درخشید و با کسب بیست و پنج امتیاز ستاره تیمش بود. لئون از فصل آینده راهی لوک لوبین لهستان خواهد شد. پروجا با این قهرمانی پس از یک سال غیبت دوباره از فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس