Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: گام اول تامین و توزیع اقلام بهداشتی در استان با موفقیت در استان به سرانجام رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، حسین وطن دوست بعدازظهر امروز در چهاردهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد کرونای استان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا با درایت و عنایت مقام عالی استان که گام اول و مهم تامین و توزبع اقلام بهداشتی از قببل ماسک و محلول ضد عفونی بود، با موفقیت و تولید انبوه در استان به سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حمایت از اصناف و واحدهای آسیب پذیر نیز افزود: از محل تسهیلات کرونایی تاکنون بیش از میلیارد تومان به واحد های مذکور و حدودا به تعداد 9000نفر بیمه بیکاری پرداخت شده است.

تسهیلات کرونا به باشگاه‌‌داران لرستان پرداخت می‌شودپرداخت 180 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به واحد‌های کسب و کار کرمانشاه/ 10 هزار نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنندبیش از 14هزار واحد صنفی استان ایلام از تسهیلات کرونایی بهره‌مند می‌شوند

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: با توجه  به دستورالعمل‌های ابلاغی اخیر از قبیل بسته‌های حمایتی بیمه، مالیات تسهیلات بانکی و دستگاه‌های خدمات رسان، مشوق‌های بیمه‌ای به واحدهایی که اشتغال جدید دارند و اختصاص تسهیلات به واحدهای خدماتی و اقامتی در حوزه گردشگری به شیوه بنگاه محوری، خواستاریم مصوبات و اجرای دستورالعمل‌های مذکور تحقق یابد.

وطن‌دوست افزود: در این جلسه   ایجاد پایگاه اطلاع رسانی ستاد کرونا مبنی بر درج گزارش برنامه‌ها، اقدامات و آثار اقتصادی آن از سوی دستگاه های اجرایی استان در زمینه مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

چهاردهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد کرونای استان به ریاست مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک‌ها به منظور بررسی و پیگیری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و میزان تحقق آن برگزار شد.

انتهای‌پیام/138/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسهیلات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است