Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت:۴۰۰ کیلومتر کابل خودگهدار در همدان نصب می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار اسدآباد، میزان اعتبار مورد نیاز  سهمیه سال ۱۴۰۰ در رابطه با اجرای طرح کابل خودنگهدار را در سطح استان افزون بر ۷۰ میلیارد تومان برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر امسال ۲۵۰ کیلومتر اجرای کابل خودنگهدار در استان همدان در دستور کار قرار دارد که از این میزان سهمیه ۲۵ کیلومتر به شهرستان اسدآباد اختصاص داشته و به زودی برای اجرای کامل این میزان سهمیه یراق و لوازم مورد نیاز اجرای طرح در اختیار شرکت توزیع برق شهرستان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت اجرایی شدن دیرهنگام طرح تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار در استان همدان را حساسیت ها و انجام بررسی های لازم در رابطه با طرح عنوان کرد و افزود: از سهمیه سال آینده نیز حدود ۳۰ کیلومتر به شهرستان اسدآباد اختصاص خواهد داشت که در صورت اجرای کامل سهمیه سال آینده، اسدآباد به عنوان پایلوت تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار در استان همدان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: اجرای طرح کابل خودنگهدار از نقش مؤثری در کاهش و جلوگیری از سرقت های کابل های مسی، زیبایی مبلمان شهری و مرتفع شدن مشکلات برق برخوردار خواهد بود.

جمشیدی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی مدون شرکت توزیع برق استان همدان تصریح کرد: براساس برنامه مدون امسال باید ۲۵ درصد به نسبت سال گذشته خاموشی های سطح شهرستان اسدآباد کاهش یابد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان همدان برنامه ریزی شده و هدفمند کار انجام می دهد و هیچ کار غیرهزینه ای که بخواهد غیربهینه و غیربهره وری باشد، انجام نمی دهیم، یادآور شد: وصول مطالبات از نقش مؤثری در خدمات به موقع به مشتریان شرکت توزیع برق برخوردار بوده و پرداخت مطالبات توسط مشتریان ارائه خدمات هر چه بهتر را تسریع می بخشد.

جمشیدی میزان مطالبات شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد از مشتریان برق خود را افزون بر هفت میلیارد تومان برشمرد و گفت: در حال حاضر شهرستان هایی که دارای وصول مطالبات بهتری هستند، به شهرستان هایی چون اسدآباد، کبودراهنگ و رزن که دارای درآمد کمتر هستند، کمک می کنند و ما انتظار داریم فرماندار جدید اسدآباد در بحث وصول مطالبات شرکت توزیع برق شهرستان را برای ارائه خدمات هر چه بهتر کمک کرده و نیز پیگیر بحث افزایش ۵.۵ مگاواتی زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد باشند.

وی همدان، نهاوند و ملایر را از جمله شهرستان ها با وصول مطالبات بهتر عنوان کرد و افزود: در صورتی که شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد به هر میزان که بتواند درآمد بهینه داشته باشد، این میزان درآمد برای زیرساخت های برق شهرستان هزینه خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به بحث جابه جایی تیرهای چراغ برق در معابر از جمله معابر روستایی مطرح کرد: شرکت توزیع برق به صورت مشارکتی ۵۰ درصد از اجرای جابه جایی این تیر برق ها را انجام می دهد.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان اسدآباد هم زیرساخت های برق را یکی از ارکان توسعه هر جامعه دانست و گفت: خوشبختانه با مدیریت های خوب انجام گرفته شده در سال های اخیر میزان قطعی برق در سطح کشور کاهش داشته که این امر نشان از توسعه هر چه بیشتر زیرساخت های برق کشور دارد.

سعید کتابی با اشاره به زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد تصریح کرد: شهرک صنعتی اسدآباد نیازمند ۱۰ مگاوات زیرساخت برق برای سرمایه گذران جدید در این شهرستان بوده که تاکنون برای ۵.۵ مگاوات درخواست داده شده که در این رابطه برای پیگیری و تعیین تکلیف موضوع هفته آینده تشکیل جلسه خواهیم دادم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برق همدان شرکت توزیع برق شهرستان شهرستان اسدآباد برق استان همدان کابل خودنگهدار وصول مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، شهلا نوری افزود: مشاوره قبل ازدواج، آموزش‌های حین ازدواج در راستای رضایتمندی از زندگی زناشویی، آموزش مهارت روان‌شناختی در راستای افزایش مهارت‌های زندگی و فرهنگ‌سازی در رابطه با ازدواج به‌موقع از مجموعه اقدامات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه جوانی جمعیت است.

او با بیان اینکه نرخ باروری در سال‌های اخیر به میزان قابل‌توجهی کاهش‌یافته است افزود: میزان فرزندآوری از هفت فرزند در سال ۱۳۵۸ به ۱.۸ فرزند در سال ۱۳۹۰ رسیده است.

مدیر سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به صورت مقطعی تا سال ۱۳۹۵ میزان نرخ باروری افزایش یافت، تصریح کرد: در سال‌های اخیر مجدداً روند فرزندآوری کاهش یافت، تا جایی‌که نرخ باروری در استان همدان به ۱.۵۷ رسید.

شهلا نوری افزود: نرخ باروری در دراز مدت بر نرخ رشد جمعیت تأثیر می‌گذارد و یا حتی موجب منفی‌شدن رشد جمعیت و پدیده سالخوردگی و پیری جمعیت می‌شود.

او تصریح کرد: یکی از عوامل مؤثر در کاهش فرزندآوری افزایش سن ازدواج و تأخیر در زمان بارداری است به‌گونه‌ای‌که تأخیر در بارداری نخست موجب افزایش ناباروری شده و می‌تواند مشکلات متعددی را به دنبال داشته باشد.

مدیر سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فاصله زیاد بین ازدواج تا تولد نخستین فرزند را از عوامل مهم تأثیرگذار کاهش نرخ باروری در کشور دانست و تصریح کرد: عوامل مختلفی همچون فاصله‌گذاری بین تولد فرزندان، افزایش سن ازدواج، تک‌فرزندی، افزایش میزان ناباروری بر کاهش نرخ باروری و افزایش پدیده پیری جمعیت در کشور تأثیر می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور