Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان روز سه شنبه در آیین توزیع سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر استان، از جمع آوری و توزیع سبدهای غذایی هلال احمر در میان خانوارهای متاثر از کرونا و کم بضاعت قدردانی کرد.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: از جمعیت هلال احمر و خیرین نوعدوست استان زنجان که در تامین و سبدهای غذایی این مجموعه را یاری کردند قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: این چندمین مرحله از توزیع سبدهای غذایی و کمک های مومنانه هلال احمر برای خانوارهای آسیب دیده از کرونا و کم برخودار است و شکرانه بازوی توانمند گرفتن دست نیازمندان و ناتوانان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: از خیران توانمند استان که جمعیت هلال احمر را یاری می دهند، قدردانی می کنم.
 آیت اله خاتمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک اطلاعاتی خوبی در ارتباط با خانوارهایی که از کرونا آسیب دیده اند در سطح استان زنجان متمرکز جمع آوری شده اند.
وی تاکید کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید این کمک های مومنانه و توزیع سبدهای غذایی و معیشتی میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد و هیچ خانواده ای از قلم نیفتد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه از داوطلبان هلال احمر که در توزیع سبدهای غذایی میان خانواده های هدف در استان فعالیت خواهند کرد، نیز قدردانی کرد.

توزیع  ۱۶۰۰ سبد غذایی از سوی هلال‌احمر زنجان میان نیازمندان استان
 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یکهزارو ۶۰۰ بسته سبد غذایی با ارزش بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب پویش" دست یار" کرده است.
علی طاهری افزود: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری، افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج غذایی این هموطنان اقدام کرده ایم.
وی تاکید کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته جمعیت هلال احمر استان زنجان با پویش "دست‌یار" فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده  و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از سه هزار سبد حمایتی اعم ازغذایی و بهداشتی از محل کمک های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در سالجاری کرده است.
طاهری یادآوری کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخشی از جامعه دچار مشکلات اقتصادی شدند که به همت والای خیرین و در ادامه فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان خانواده های متاثر از این بیماری انجام شده است.
طاهری با بیان اینکه امید داریم با تداوم اجرای این پروژه ها، گامی موثر در امر خدمت رسانی به هموطنان برداریم، اظهارداشت: امروز که یک‌هزارو ۶۰۰ سبد غذایی برای شهرستان های استان زنجان ارسال و توزیع در این این مناطق انجام می شود.
وی اضافه کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، قند، حبوبات و چایی و رب گوجه فرنگی است.
به گزارش ایرنا، در آیین توزیع سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر استان زنجان مدیرکل زندان های استان زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان و مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) حضور داشتند.

برچسب‌ها قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا زنجان نماینده ولی فقیه زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا زنجان نماینده ولی فقیه زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا زنجان نماینده ولی فقیه زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع سبدهای غذایی نماینده ولی فقیه آسیب دیده سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان