Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا شب در دیداری حساس و حیاتی، رئال مادرید به مصاف مونشن گلادباخ می‌رود. رسانه‌ها گزارش دادند که اگر زیدان موفق نشود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند از سمت مربیگری کهکشانی‌ها اخراج خواهد شد.

زیدان در نشست خبری پیش از بازی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی فرداشب وقتی آغاز شود نشان می‌دهد که چقدر حساس و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای پیروزی و رسیدن به صدرجدول رقابت می‌کنیم. هیچ چیزی غیر از برد در بازی فردا مورد پذیرش نیست و اصلا به حضور در لیگ اروپا فکر نمی‌کنم.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: فده والورده به زودی به تمرینات ما بازمی‌گردد زیرا که او اکنون در آمادگی خوبی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که چقدر تیم مونشن گلادباخ خوب است و منظم بازی می‌کند. آنها در ضدحملات بسیاری قوی هستند و از نظر فیزیکی نیز قدرتمند خواهند بود. ما می‌دانیم فرداشب با تیمی قوی بازی خواهیم کرد و به همین خودمان را به بهترین شکل آماده کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: من به بازیکنانم اعتماد دارم و ما می‌خواهیم فردا مقابل مونشن گلادباخ بازی زیبا و کاملی را ارائه دهیم.

زیدان در خصوص آینده‌اش که به این بازی وابسته است، گفت: باشگاه کاری را می‌کند که باید بکند. من به این مسائل فکر نمی‌کنم. به بازی فردا تنها می اندیشم که باید بتوانم خوب بازی کنم و 3 امتیاز را بدست آورم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا زیدان اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!

یک یوتوبر انگلیسی با استفاده از کامپیوتر، 10 هزار بار یورو 2024 را شبیه سازی کرد و احتمال قهرمانی هر تیم را استخراج کرد. 

طرفداری | جیمز آلکوت (یک یوتیوبر انگلیسی)، مراحل مختلف جام ملت های اروپا 2024 را 10000 بار شبیه سازی کرده است. 24 تیم ملی برتر اروپا در ابتدای ماه ژوئن به آلمان می روند تا برای کسب عنوان قهرمانی اروپا بجنگند. این شبیه ساز بر این باور است که کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد به همراه کشورش پرتغال، دومین افتخار بزرگ خود را به دست خواهد آورد.

بر این اساس، کشورهای انگلیس، پرتغال و فرانسه سه مدعی اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند و شبیه‌ساز ساخته شده توسط آلکوت بیشترین شانس قهرمانی را برای پرتغال قائل شده است. انگلیس، فرانسه و اسپانیا هم در رده های بعدی قرار دارند. 

نتیجه 10 هزار شبیه سازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشجویان اخراج شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!