Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ایمان‌محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک روان در همه جاده‌های تهران-شمال

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک روان در جاده‌های هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* بارش پراکنده برف و باران در برخی جاده‌های‌ خراسان شمالی و خراسان رضوی

محرابی‌نیا با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، گفت: در حال حاضر بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: راننده‌ها در محورهای کوهستانی و برف‌گیر، حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

* سهم ۲۰ درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها

وی اظهار داشت‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از ۲۲۷۴ دستگاه ترددشمار جاده‌ای،‌ نسبت به روز قبل ۱.۲ درصد افزایش ‌نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۹.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

‌* آزادراه تهران-کرج پرترددترین جاده کشور ‌

محرابی‌نیا بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در  آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-تهران , آزادراه‌ کرج-قزوین ثبت شد.

* ۱۵ جاده به دلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، ‌محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال و جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است؛ همچنین محور خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی با بیان اینکه محور بندر ریگ-شیف-بوشهر به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، افزود: محور فنوج-کتیج-رمشک در جنوب استان سیستان و بلوچستان از مورخ ۱۷ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی‌نیا اظهار کرد: محور فنوج - بنت، در استان سیستان و بلوچستان‌ مسدود است همچنین ‌محور خرامه - مرودشت در استان فارس به علت شکستگی پل تا اطلاع بعدی مسدود است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1083342 برچسب‌ها ایمان محرابی نیا ترافیک راه ها بارندگی‌

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترافیک راه ها بارندگی ایمنی کافی مسدود حال حاضر نبود ایمنی محرابی نیا جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس