Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: امسال با توجه به مناسبت های مهمی که در دی ماه وجود دارد گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی در قالب هفته بصیرت برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ‌از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: امسال با توجه به مناسبت‌های مهمی که در دی ماه وجود دارد گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی در قالب هفته بصیرت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 9 تا 19 دی‌ماه علاوه بر تقارن با ایام فاطمیه اول و شهادت پرچمدار مبارزه با فتنه‌ها حضرت زهرا(س)، متضمن سالگرد حماسه همیشه ماندگار 9 دی، سالروز شهادت سردار دل‌ها و تشییع میلیونی ایشان، اربعین شهادت شهید فخری‌زاده، سالگرد ابلاغ پیام الهی امام به گورباچف، سالگرد اجرای طرح استعماری کشف حجاب و آغاز مقابله با آن، سالگرد یوم الله حمله به عین الاسد پایگاه آمریکا و سالگرد حماسه مردم قم و شهادت جوانان ورامینی به دست مزدوران رژیم طاغوت است.

9 دی عرصه‌‌ نمایش اراده ملت بزرگ ایران در برابر توطئه های نظام سلطه استپیام سرلشکر باقری به مناسبت 9دی: بازخوانی فتنه 88 زمینه فتنه‌های جدید را مسدود می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید تمام دستگاه‌های تبلیغی و اجرایی و گروه‌های مردمی برای بصیرت‌افزایی و تبیین فتنه‌های گذشته و آینده از این ایام بهره گرفته و نقش آفرینی کنند.

محمودی نقش رسانه‌ها و فضای مجازی را در این رابطه بسیار مهم وحساس دانست و گفت: باید با توجه به شرایط موجود جهت بزرگداشت این دهه تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر

در بخش مردان:ایلیا کاکلی ،صدرا قبادی،بهمن جهدی، علی پیرمرد وحسن پور فتحی برتر شدند.
همچنین در بخش بانوان: زهرا جباریان، الهام جباریان،آیسان پورقاسم ، مبینا شکیب وناهیده شکیب برترین این رقابت‌ها شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری