Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی استقلال محکوم به پرداخت غرامتی میلیارد تومانی به باشگاه نساجی شد.
به گزارش آریا، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، محمود فکری را به پرداخت غرامت 2/3 میلیارد تومانی محکوم کرد. بعد از جدایی محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری سرمربی فعلی آبی پوشان را به پرداخت دو میلیارد تومان غرامت و استرداد 250 میلیون تومان پیش پرداخت فصل جدید محکوم کرد. همچنین در خصوص درخواست باشگاه نساجی مبنی بر محرومیت این مربی، با توجه به اینکه مربیان مشمول مقررات نقل و انتقالات نمی باشند شکایت باشگاه نساجی را مردود اعلام کرد. گفته می شود حکم فکری لازم الاجراست و این مربی باید به باشگاه نساجی این مبلغ را به طور کامل پرداخت کند.
همانطور که در جریان هستید بعد از جدایی قریب الوقوع محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد. محمود فکری که مثل خیلی از پیشکسوتان استقلال آرزوی سرمربیگری تیم محبوب خود را در سر می پروراند از همان ابتدا با موضوع غرامت و پرداخت ضرر و زیاد موافقت کرد و در مصاحبه هایش اعلام کرد که حاضر است خانه اش را بفروشد و پول نساجی را بدهد.
خیلی ها انتظار داشتند تا این موضوع با میانجی گری دوستان مشترک ختم به خیر شود اما این اتفاق که نیافتاد هیچ بلکه مدیران باشگاه نساجی را مجاب کرد تا سفت و سخت پای شکایت خود بیاستند و رسما پرونده ای را علیه سرمربی سابق خود در کمیته انضباطی فدراسیون باز کنند. الان حدود یکماه از شکایت باشگاه نساجی گذشته و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حکم خود را در خصوص پرونده شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری صادر کرده است که بزودی این حکم منتشر خواهد شد.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری سرمربی فعلی آبی پوشان را به پرداخت دو میلیارد تومان غرامت و استرداد 25٠ میلیون تومان پیش پرداخت فصل جدید محکوم کرد. همچنین در خصوص درخواست باشگاه نساجی مبنی بر محرومیت این مربی، با توجه به اینکه مربیان مشمول مقررات نقل و انتقالات نمی باشند شکایت باشگاه نساجی را مردود اعلام کرد.
به نقل از رسانه رسمی باشگاه نساجی، علی امیری با بیان اینکه پیش از آغاز لیگ برتر بنا بر نامه سازمان لیگ درخصوص نامطلوب بودن زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائم ‌شهر، هشدارهای لازم را به مسئولان اداره ‌کل ورزش و جوانان مازندران دادیم، گفت: این دغدغه را بارها اعلام کرده بودیم و در نهایت به‌ دنبال حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی در ورزشگاه وطنی قرار شد بودجه لازم به این امر اختصاص داده و تخصیصات لازم نیز انجام شود.
امیری با اشاره به اینکه از همان روز قول اجرای پروژه تعویض چمن ورزشگاه وطنی و همچنین ساخت سکوی جدید داده شد، افزود: اما چیزی که در عمل ما شاهد آن هستیم، پروژه متوقف ‌شده سکو و بی‌ توجهی به تغییر چمن است. ظاهراً آقای غلامی ‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی مازندران پیگیر بودجه و تخصیص اعتبار پروژه چمن نشدند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاگران نباید احداث سکو در اولویت قرار می‌گرفت اما متأسفانه این پروژه استارت زده شد که هم‌اکنون بعد از گذشت چند ماه، متوقف نیز شده است.
امیری با بیان اینکه نیاز اصلی باشگاه نساجی مازندران تعویض چمن بود، افزود: مسئولان ذی ‌ربط در حال حاضر به زعم خودشان با تقویت کیفیت چمن مصنوعی، دغدغه اصلی ما را از دستور کار خارج کرده ‌اند. امیری دلیل اصلی لغو بازی با پرسپولیس را واهمه از مصدوم شدن بازیکنان پرسپولیس در آستانه فینال جام باشگاه‌ های آسیا خواند و بیان کرد: بدون شک اگر زمین ورزشگاه شهید وطنی دارای چمن طبیعی بود، این دیدار لغو نمی ‌شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت نساجی سرمربی استقلال فکری کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه نساجی باشگاه نساجی میلیارد تومان سرمربی فعلی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!

در روزهایی که باشگاه استقلال قرارداد خود را با حامی مالی اسبق خود به صورت یکطرفه فسخ کرده بود ضمانت‌نامه ۸۰ میلیارد ریالی این باشگاه بدون مجوز هیات مدیره باشگاه به حامی مالی بازگردانده می‌شود.

به گزارش مشرق، در روزهایی که احمد مددی مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت قراردادی را با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه وب منعقد کردکه این قرارداد به مدت سه سال اعتبار داشت؛ اما مصطفی آجورلو پس از استعفای احمد مددی این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

این ماجرا به کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان ارائه شد. جلسه‌ای میان طرفین برگزار شد، جلسه‌ای که نماینده باشگاه استقلال در آن حضور پیدا کرد اما نماینده های وب در این جلسه حضور پیدا نکرد. آنها با ارسال نمابری اعلام کردند مدیرعامل شرکت‌های‌وب در مسافرت خارج از کشور هستند و قادر به شرکت در جلسه نیستند.

کمیته حَکَمیت وزارت ورزش جلسه دیگری برای روز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۰ صبح تعیین وقت کرد که این بار هر دو طرف شرکت کردند؛ جلسه‌ای که بیش از دو ساعت طول کشید،

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد که ۴۸ ساعت بعد، یعنی امروز دوشنبه گواهی حکم مبنی بر تایید نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در خصوص بر عدم ایفای تعهدات قراردادی توسط شرکت داده گستر عصر نوین که مجوز فسخ یک‌طرفه است، به نشانی باشگاه ابلاغ شد.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که متاسفانه منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد. چهل و هشت ساعت بعد حکمی را صادر کرد که این حکم حکایت از این داشت که باشگاه استقلال مجوز به فسخ یکطرفه بوده است.

سرپرست فعلی مدیرعاملی باشگاه استقلال که در آن روزها معاون فرهنگی باشگاه استقلال بود نقش پرررنگی در فسخ این ماجرا داشت و اثبات کرد که حامی مالی استقلال به تعهدات خود طبق مفاد قرارداد عمل نکرده است و آبی‌پوشان حق داشتند ضمانتنامه تعهد پرداخت ۸۰ میلیارد ریالی را که این شرکت در اختیار باشگاه قرار داده بود تا درصورت عدم انجام تعهدات ،توسط باشگاه به بانک ارایه شود وصول کند.

این ماجرا ادامه پیدا کرد تا زمانی که سمیعی از استقلال جدا می‌شود و پس از مدتی که دوباره در نقش هیات مدیره به جمع این تیم باز می‌گردد سراغ ضمانت‌نامه مالی را از معاونت مالی وقت استقلال می‌گیرد. این ماجرا به هیات مدیره باشگاه استقلال کشیده و مشخص می‌شود این ضمانت‌نامه ۸۰ میلیارد ریالی بدون مجوز هیات مدیره به حامی مالی وقت استقلال بازگردانده شده است، مدیران ارشد استقلال از این موضوع انتقاد کردند و اعتقاد داشتند نباید چنین کاری از سوی معاون مالی سابق استقلال صورت می‌گرفت!

اتفاق عجیب اینکه چند هفته پیش حامی مالی پیشین استقلال که در حال حاضر مالک باشگاه هوادار است چک ۵۰ میلیارد ریالی آبی‌ها را که بابت صدور رضایت‌ محمدرضا خالدآبادی در اختیارشان گذاشته بود را برگشت می‌زند و حساب استقلال مسدود می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال 50 میلیون جریمه شد
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • محکومیت دو باشگاه استقلال از سوی کمیته تعیین وضعیت
  • شکایت باشگاه سپاهان از رضا درویش و حسین بادامکی
  • شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس
  • باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس شکایت کرد
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!