Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری میرور، کشف یک بطری شیر در زیر کف بتونی آسیاب «روسلین گریست» در نیویورک، حقیقت ماجرای سازنده این ساختمان را برای مردم محلی فاش کرد.

یک تیم بازسازی ساختمان حین مرمت آسیاب روسلین گریست، این شیشه شیر را که قدمت آن به سال ۱۹۱۷ باز می‌گردد پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخل شیشه علاوه بر تعدادی سکه قدیمی، دو نامه به زبان‌های انگلیسی و ایتالیایی نوشته شده بود که به نظر می‌رسد مخاطب یکی از آن‌ها نوه نویسنده بوده است.

نامه‌ای که به زبان انگلیسی بود را استفان اسپیدلینگ که صاحب یک مغازه نجاری در شهر بود، نوشته است. در حالی که یادداشت ایتالیایی توسط رومولو کاپارلو نوشته شده است؛ او خود را به عنوان شخصی معرفی کرده که سقف بتونی سازه را طراحی کرده است.

این نامه توسط آندره فدی، استاد مطالعات ایتالیایی و فرهنگی در دانشگاه استونی بروک ترجمه شده است، که توضیح می‌دهد رومولو می‌خواسته به خاطر اقداماتش در ساخت آسیاب از او به یادگار بماند.

رومولو در بخشی از نامه خود نوشته است: توجه، این هدیه‌ای است که من به شما می‌دهم.

پم استوری، نوه رومولو تأیید کرد که وی در پیکو ایتالیا متولد شده و بعدا ساکن روسلین شده است.

او گفت: پدرم به من گفته بود که او یک ظرف شیشه‌ای را با محتویات مختلف در دیوار ساختمان قرار داده است. من بسیار خوشحالم که پیدا شد و در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نامه قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه