Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:26:02 GMT

ساخت 275 مدرسه برکت به دانش‌آموزان خوزستانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۵۹۶۸

ساخت 275 مدرسه برکت به دانش‌آموزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،محمد مهجوری معاونت عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز 221 مدرسه برکت با 978 کلاس درس در مناطق محروم و روستایی استان خوزستان به بهره‌برداری رسیده و تقدیم دانش‌آموزان این مناطق شده است.

محمد مهجوری اظهار داشت:بنیاد برکت نسبت به ساخت 54 مدرسه دیگر در خوزستان متعهد است که با بهره‌برداری از این مدارس، مجموع تعداد مدارس برکت در این استان به 275 مدرسه با یک‌هزار و 333 کلاس درس خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:بنیاد برکت برای ساخت این تعداد مدرسه در استان خوزستان بیش از یک‌هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی و اختصاص داده است.
به گفته معاونت عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت، استان خوزستان با 275 مدسه، بیشترین سهم را از پروژه‌های عمرانی این بنیاد در حوزه مدرسه‌سازی دارد.
مهجوری خاطرنشان کرد: مدرسه‌سازی بر اساس تأکید مقام معظم رهبری بر ارتقای عدالت آموزشی در مناطق محروم یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم است که از طریق بنیاد برکت دنبال می‌شود.
وی تاکید کرد: بنیاد برکت با راه‌اندازی نهضت مدرسه‌سازی در مناطق محروم و کم‌ برخوردار کشور، نسبت به ساخت یک‌هزار و 940 مدرسه با 10 هزار و 420 کلاس درس در این مناطق متعهد است که تا به امروز 1400 مدرسه را با 7 هزار و 450 کلاس درس به بهره‌برداری رسانده.
به گفته معاونت عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت، 230 هزار دانش‌آموز در 3 هزار روستا مشغول تحصیل در مدارس برکت هستند.
مهجوری میزان سرمایه‌گذاری بنیاد برکت برای ساخت مدارس در مناطق محروم را بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مدارس برکت در مناطق محروم مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و با رعایت استانداردها، الزامات آموزشی، ضوابط فنی و زیربنایی ساخته می‌شود.
لارم به ذکر است، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اخیرا در سفری یک‌روزه به استان خوزستان و منطقه کوهستانی و محروم «احمد فداله»،  7 مدرسه با 10 کلاس درس را در این منطقه از توابع شهرستان دزفول افتتاح کرد.
گفتنی است، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام 13 هزار 564 طرح را با حجم سرمایه‌گذاری 11 هزار و 686 میلیارد ریال در حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار استان خوزستان به بهره‌برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرسه دانش آموزان خوزستان اهواز مناطق محروم استان خوزستان بهره برداری بنیاد برکت کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه»، «چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟»، «آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟»، «مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن»، «تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم»، «خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم»، «کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن»، «ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم»، «کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است»، «به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده»، «پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج»، «خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم»، «پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟»  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه

چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟

آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟

مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن

تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم

خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم

کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن

ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم

کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است

به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده

پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج

خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم

پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟

 

دیگر خبرها

  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست