Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:31:43 GMT

تقویت و ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همگانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۵۹۸۴

تقویت و ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همگانی است

کریمی گفت: تقویت و ترویج مکتب شیهد حاج قاسم سلیمانی یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «غلامرضا کریمی»امروز (۱۸آذر) در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان که با موضوع هماهنگی برنامه های گرامیداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با ۴۰ سال ایثار و از خودگذشتگی مکتب عاشورا را در دنیای امروز احیاء کرد و امروز همه ما وظیفه داریم علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطر این شهید بزرگوار ادامه دهنده راه ایشان بوده و آن را در جامعه ترویج دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتبی منحصر به فرد بوده و فقط مختص ایران اسلامی و منطقه نیست، افزود: این مکتب با عظمت که برگرفته از مکتب عاشورا است امروز جایگاه ویژه ای در جهان اسلام و بین آزادی خواهان سراسر دنیا دارد.

 

وی تقویت مکتب این بزرگ مرد تاریخ ایران را ضروری دانست و ادامه داد: ترویج و تقویت مکتب و سیره این شهید گرانقدر از وظایف مهم ستاد است که باید در ابعاد مختلف انجام شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه گفتمان سازی و جریان سازی در این راستا باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: این کار نیازمند همدلی و همراهی همه جانبه است و همگان به ویژه مسئولان و دستگاه های فرهنگی باید در این زمینه پیشگام باشند.

 

کریمی در بخش دیگری از سخنانش به ایام شهادت این شهید گرانقدر اشاره کرد و گفت: بعد از ترور حاج قاسم سلیمانی شاهد یک بسیج عمومی توسط مردم در ایران و سایر کشورها بودیم که این نشان دهنده ارادت و محبت خود مردم به این شهید بزرگوار و راه ایشان بود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز برای گرامیداشت اولین سالگرد شهادت ایشان نیازمند یک بسیج مردمی هستیم، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط این روزهای جامعه برنامه های سالگرد شهادت این شهید بزرگوار به دو صورت حضوری (با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود) و غیر حضور با حضور گسترده افراد در فضای مجازی مد نظر است.

 

کریمی با بیان اینکه برای برگزاری اولین سالگرد شهید سلیمانی با شرایط کرونایی نیازمند شنیدن نقطه نظرات نخبگان و کارشناسان در عرصه های مختلف هستیم، ادامه داد: ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان مرکزی در طی یک فراخوان عمومی از همه علاقمندان به شهید سلیمانی و آحاد مردم به ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه، فعالین اجتماعی و گروه های مردمی دعوت می کند تا در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم نظرات، طرح ها و برنامه های پیشنهادی خود را به دبیرخانه این ستاد اعلام و ارسال کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی کریمی حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عمومی به مناسبت سالگرد شهادت استاد از طرف خانواده شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم در مسجد جامع نارمک فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد رضا هاشمی تهرانی برپا خواهد شد.

یاد آور می‌شود مسجد نارمک در تهران، نارمک بلوار شهید ثانی، خیابان سمنگان واقع شده است.

کد خبر 6093915 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم