Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@03:41:24 GMT

چرا احمدی ‌نژاد نباید رئیس ‌جمهور شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۶۰۱۴

چرا احمدی ‌نژاد نباید رئیس ‌جمهور شود؟

سعید عبدالملکی؛ روان‌شناس سیاسی- محمود احمدی‌نژاد از آن دسته شخصیت‌های سیاسی است که با اجرای یارانه‌ها خود را در ذهن مردم ثبت کرد به‌طوری‌که مزه‌ی آن 45 هزار تومان مستمر که ماهانه وارد سفره‌های فقیرانه مردم می‌شود هنوز یاد و خاطره وی را در ذهن‌ها زنده نگه‌داشته است و همین موضوع سبب شده است تا وی با اعتمادبه‌نفس هر از گاهی ابراز وجود کند و اکنون نیز سودای ریاست جمهوری در سر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این یادداشت کوتاه به دلایل زیر معتقد است که وی نباید رئیس‌جمهور شود:
1. اصولاً تجارب تاریخی ثابت کرده است که یک تفکر و جریان سیاسی تاریخ‌مصرف دارد و عاقلانه نیست تفکری که 8 سال بر کشور حاکم بوده است و نتایج و ثمرات آن تجربه‌شده است یک‌بار دیگر میدان‌داری کند چراکه این موضوع ضد آینده‌نگری و یک حرکت ارتجاعی است.
2.احمدی‌نژاد سال 84 با احمدی‌نژاد سال 99 دو شخصیت کاملاً متفاوت هستند. احمدی‌نژاد کنونی یک نسخه دگردیسی شده از لحاظ روانی و اعتقادی است. رفتارهای سیاسی اخیر وی مثل مصاحبه با رسانه‌های معاند و طرح موضوعات بودار نشان می‌دهد که بیشتر دنبال ساختارشکنی و شورشگری است تا باز کردن قفل گره‌های کشور و مردم.
3.احمدی‌نژاد در 8 سال ریاست جمهوری خود انواع تفکرات و افراد جورواجور از طیف‌های مختلف را به بدنه اجرایی و مدیریتی کشور تزریق کرد. از انقلابی، جهادی، منفعت‌گرا، لائیک، سکولار و حتی کمونیست توانستند سوار کار شوند. این افراد ضدونقیض به‌صورت جزیره‌ای عمل کردند که بخش زیادی از فساد و مشکلات کنونی کشور را آنان پایه‌گذاری کردند به‌گونه‌ای که بعضی از آن افراد مسئله‌دار همچنان در پست‌های اجرایی و مدیریتی کشور حضور واقعی و پنهانی دارند.  
4.احمدی‌نژاد و نزدیکانش خود را معیار حقیقت می‌دانند. این تفکر خطرناک زمانی رنگ فاجعه به خود می‌گیرد که افرادی همچون رحیم مشایی نفوذ ایدئولوژیک خود را که همانا تفکرات جادویی است اشاعه می‌دهند و کشور را به‌سوی فرقه‌گرایی سیاسی و فرهنگی سوق می‌دهند. این تفکر ضد دینی و ضد فرهنگی اگر حاکم شود نه‌تنها زیرآب نظام و اعتقادات مردم را برای همیشه می‌زند بلکه به تمام داروندار کشور چوب حراج می‌زند و فروپاشی همه‌جانبه مادی و معنوی به بار می‌آورد.
درنهایت؛ مهم‌ترین امتیاز و دارایی محمود احمدی‌نژاد یارانه 45 هزارتومانی است و گرنه فاقد شاخص‌های شخصیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی لازم برای رئیس‌جمهوری یک کشور 83 میلیونی است. کشوری که مردم اش هم دغدغه‌ی استقلال و حفظ نظام و هم دغدغه‌ی معیشت و عدالت اجتماعی دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: احمدی نژاد رئیس جمهور احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» روز گذشته عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

در ادامه کانال تلگرامی دولت بهار فیلمی از ورود احمدی‌نژاد به بوداپست و اسکورت او منتشر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند