Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر رجب رحمانی در مراسم رونمایی از محصولات ضدعفونی کننده دانش بنیان که بعد از ظهر امروز در پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: پارک علم و فناوری در کشور در سال ۱۳۸۱ در ۲۰ ماده تصویب شد و باید بپذیریم یکی از برکات استان شدن قزوین، راه اندازی همین پارک علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه امروز کسی می‌تواند در دنیا حرف داشته باشد که از نظر علمی توانمند باشد، ادامه داد: توانمندی‌های انروز کشو در حوزه نظامی نیز مبتنی بر علم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سالهای مختلف اعتبارات خوبی برای پارک علم و فناوری گذاشته شده است، تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری از نظر انجمن بین المللی در سه سطح پارک‌های فناوری، پارک‌های تحقیقاتی و قطب‌های فناوری تقسیم بنده شده‌اند و بر اساس تبصره ۴ قانون بودجه نیز اعتبارات خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است اما اگر باز هم نیاز به تزریق اعتبار است آمادگی کمک را داریم.

وی بیان کرد: یکی از اصول اصلی توسعه، توسعه متوازن است و نباید در استان فقط به دنبال تقویت مرکز استان بود و باید به یاد داشته باشیم که استان قزوین با وجود شهرستان‌های اطراف به عنوان استان محسوب می‌شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سال ۹۰ کلنگ احداث دانشکده فنی مهندسی تاکستان به زمین خورده اما اعتبارات تخصیص یافته برای ساخت این دانشکده در قزوین هزینه شده است.

وی بیان کرد: مردم تاکستان از این بی توجهی به شدت گلایه دارند و باید پیگیری‌های لازم برای ساخت این دانشکده توسط رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و استانداری صورت بگیرد.

رحمانی در پایان با بیان اینکه باید توسعه متوازن باشد و همه شهرستان‌‎ها را ببینیم، یادآور شد: تقویت مرکز استان مهم است اما نباید منجر به ندیدن شهرستان‌ها شود.

کد خبر 5091144

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکستان پارک علم و فناوری ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران بارش برف شیوع کرونا شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو شهرکرد گرگان کرمانشاه پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، توافق نامه همکاری دو جانبه بین سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای توسعه صادرات محصولات شرکت‌های مستقر در پارک این استان منعقد شد.

این  توافق‌نامه در راستای کمک به توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان، بین پارک علم و فناوری استان سمنان در بحث توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منعقد شد.

همکاری دو جانبه در خصوص توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های پارک در راستای انتخاب شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف و بررسی اولیه ظرفیت‌های صادراتی و محصول شرکت، اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA)، برگزاری دوره‌های مهارت افزایی جهت توسعه صادرات شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف، ارتباط با کارگزار معتبر ارائه دهنده خدمات حقوقی در حوزه صادرات محصولات و عقد قرارداد‌های بین‌المللی و برگزاری مشترک نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

پارک علم و فناوری استان سمنان متعهد شد از تمامی ظرفیت‌های خود جهت توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان استفاده و فضا، امکانات و زیرساخت‌های لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین کند.

سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز متعهد شد نیروی متخصص، امکانات فنی و زیرساخت‌های تخصصی لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین و اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA) تسهیل کند.

 

در جریان این توافق‌نامه معاونت علمی مسئولیت تسهیل اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان را به کارگزاران حقوق بین‌الملل جهت بررسی قرارداد‌های بین‌المللی شرکت‌ها و دریافت مشاوره‌های حقوق بین‌الملل را عهده‌دار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • کاهش هزینه حفاظت پارک کبودوال از ۱۳۰ به ۳۲ میلیارد تومان