Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تشدید مشکلات روانی در دوران شیوع کرونا، گفت: از هم اکنون باید برای موج عارضه های روانی در دوران پساکرونا آماده شویم.

حسین خوش اقبال در جلسه امروز (18 آذر) کارگروه اجتماعی استان کرمانشاه، با اشاره به تاثیرات روحی و روانی بیماری کرونا گفت: در کنار سلامت جسم، حفظ سلامت روان جامعه هم بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 20 درصد مبتلایان کرونایی دچار بیماری های روانی شده اند که نیاز به مراقبت دارند و باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

خوش اقبال تصریح کرد: در بحث کرونا حفظ روحیه و سلامت روان مردم همپای سلامت جسمی آنها اهمیت دارد و باید در این زمینه اقدامات موثرتری صورت گیرد.

وی افزود: در کنار حفظ سلامت روان مردم در شرایط فعلی یکی از نگرانی های موج عارضه های روانی در دوران پساکروناست که باید از هم اکنون برای آن آماده باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و آثار تخریبی که بیماری کرونا بر روح و روان مردم گذاشته می تواند در آیند موج عارضه ها و مشکلات روانی را در جامعه به دنبال داشته باشد که باید از هم اکنون برای آن آماده باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اخبار منفی و ناراحت کننده به سرعت در فضای جامعه منتشر می شود، گفت: متاسفانه اگر اتفاقی رخ دهد و به سرعت در فضای رسانه های رسمی در خصوص آن اطلاع رسانی نشود، شاهد موج شایعه و اخبار منفی در فضای مجازی هستیم، بنابراین می طلبد دستگاه ها سرعت خود را در اطلاع رسانی اخبار افزایش دهند.

خوش اقبال بر خوش رفتاری دستگاه های دولتی با ارباب رجوع هم تاکید کرد وافزود: مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی باید تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری خود قرار دهند و حتی اگر برای رفع مشکل نمی توانند اقدام کنند، باید روی گشاده داشته و با مردم خوش رفتار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا استانداري روانی در دوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت