Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک به ستایش از مانوئل نویر، بهترین دروازه بان سال 2020 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال پرداخت

در بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب بایرن مونیخ در آلیانز آرنا به مصاف لوکوموتیو مسکو خواهد رفت. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک، سرمربی باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوکوموتیو مسکو از نظر تهاجمی تیمی قدرتمند است

آلفونسو دیویس فردا دوباره همراه تیم خواهد بود و همه از این بابت خوشحال خواهیم بود. اکنون نمی دانیم که او فردا از اول بازی خواهد کرد یا به عنوان یار جانشین بازی می کند اما قطعا دقایقی بازی خواهد کرد. لوکوموتیو مسکو به خصوص در خط حمله تیمی بسیار قدرتمند است. آن ها وقتی توپ را داشته باشند، حرکات ترکیبی خوبی انجام می دهند. کیفیت فوتبال لوکوموتیو مسکو بالاست و وظیفه ما در بازی فردا این است که فضاها را برای آن ها محدود کنیم. در خط هافبک احتمالا با دو هافبک پست 6 بازی خواهیم کرد. علاوه بر لئون گورتسکا، ما مارک روکا، آنجلو اشتیلر و ماکسیمیلیان سایزر را در تیم داریم. کورنتین تولیسو شنبه باز خواهد گشت که می تواند کمک حال تیم باشد اما در حال حاضر، گزینه هایمان محدود است.

انتخاب نویر به عنوان بهترین دروازه بان دنیا کاملا درست بود 

انتخاب مانوئل نویر به عنوان بهترین دروازه بان دنیا از نگاه IFFHS؟ انتخاب درستی بود. مانوئل نویر همان امنیتی که در خط دفاع لازم است را برای تیم ما به ارمغان آورده و می آورد. با داشتن نویر، مطمئنید که کسی درون دروازه تان است که توانایی های فوق العاده ای دارد. نویر یک لیبرو است و بازی خوانی خوبی دارد. نویر در بهترین فرم دوران فوتبالش است. بایرن مونیخ بهترین تیم کنونی جهان است؟ موفقیت در مالکیت ما نیست، فقط آن را اجاره کرده ایم. این یعنی نباید استراحت کنیم، بلکه باید هرروز بهتر و بهتر شویم. بهتر شدن انگیزه ماست. می خواهیم علاوه بر بازی فردا، سه بازی باقی مانده سال 2020 را هم ببریم. 

همچنین بخوانید:

مانوئل نویر برای پنجمین بار بهترین دروازه بان جهان از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار شد هانسی فلیک: تیم ملی آلمان؟ در بایرن مونیخ کارهای زیادی دارم و به فرصت های دیگر فکر نمی کنم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین دروازه بان لوکوموتیو مسکو مانوئل نویر بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

کد خبر 6092394

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم