Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه تراکتور تبریز از نتایج هفته‌های اخیر این تیم رضایت ندارد و بر همین اساس منصوریان در آستانه برکناری از سرمربیگری این تیم قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از تساوی روز گذشته تیمش مقابل فولاد خوزستان و عملکرد پُر نوسان تراکتوری‌ها در هفته‌های گذشته، نتوانسته است رضایت مدیران باشگاه تراکتور را جلب کند و حالا در آستانه برکناری از تیم تبریزی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان در پنج بازی‌ای که هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشت، به یک پیروزی، یک شکست و سه تساوی دست یافت و تیمش با 6 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.

در این میان شنیده می‌شود ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور که همراه با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی رسید، گزینه اصلی هدایت سرخپوشان تبریزی است و صحبت‌های اولیه برای بازگشت او به تبریز انجام شده است. الهامی قرار است امروز به تبریز برود و مذاکرات نهایی خود با مدیران باشگاه تراکتور را انجام دهد.

نکته جالب درباره بازگشت الهامی به تراکتور، پایان محرومیت 3 ماهه این مربی از سوی کمیته انضباطی تا چند روز دیگر است و به این ترتیب الهامی برای نشستن روی نیمکت تراکتور نیز مشکلی نخواهد داشت.

نصیرزاده: واسعی مشکلی برای بازی با فولاد نداشت/ شجاعی سرماخوردگی دارد، نه کرونا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز ساکت الهامی علیرضا منصوریان تراکتور تبریز ساکت الهامی علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟

به گزارش خبرآنلاین، وجود باتلاق‌ها و نمکزارهای گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صداهای از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیروهای اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳,۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویرها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900473

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟