Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته گفت ویدال دیدار فردای اینتر برابر شاختار را از دست خواهد داد.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر قبل از دیدار تیمش با شاختار دونتسک اعلام کرد نگران بازی تیم های رئال مادرید و گلادباخ نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر نیوز، کونته در مصاحبه قبل از این دیدار گفت:

اوضاع خط هافبک با مصدومیت ویدال و بارلا؟ وضعیت در خط هافبک در بهترین حالت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ارزیابی هایی خواهیم کرد و سعی می کنیم بهترین انتخاب ها را انجام دهیم. فردا تصمیمات ما را خواهید دید. 

آرتورو ویدال می رسد؟ آرتورو برای فردا در دسترس نیست. به خطر انداختن او به معنای طولانی شدن زمان مصدومیت است و در آن پست نمی توانیم خطر کنیم. او از اینکه نمی تواند در دسترس باشد بسیار متاسف خواهد بود، در عین حال بدون او مقابل گلادباخ پیروز شدیم. این غیبت ها نباید بهانه باشد و در عوض باید از شرایط موجود استفاده کنیم تا همگی در کنار هم با مشکلات رو به رو شویم. 

اگر اینتر شاختار را شکست دهد و دیدار تیم های رئال مادرید و گلادباخ با تساوی پایان یابد، نراتزوری به لیگ اروپا خواهد رفت. از کونته در مورد اطمینانش از عدم تبانی این دو تیم و چگونگی متمرکز ساختن شاگردانش برای دیدار فردا پرسیده شد که او پاسخ داد:

اطمینان از عدم تبانی رئال مادرید و گلادباخ و متمرکز کردن اینتر روی بازی خود؟ باید واقع بین باشیم و این یعنی مجبوریم در مقابل یک تیم عالی پیروز شویم. ما برای انتخاب ترکیب اصلی مشکلات مهمی داریم و به همین دلیل باید حتی بهتر هم باشیم. یک هفته پیش و قبل از بازی با گلادباخ مرده بودیم (شانس صعود کمی داشتیم) اما اکنون وضعیت ما به اینجا رسیده است. کورسوی امیدی برای ما وجود دارد و باید به فکر پیروزی باشیم. برای بقیه مسائل من اصلاً نگران نیستم. این تورنومنت، لیگ قهرمانان است و باشگاه های بزرگ در آن رقابت می کنند نه یک تورنمنت شرطی در میخانه. امیدوارم که رسانه ها روی این موضوع تمرکز نکنند و هیچ کس با این جریانات همراه نشود. دلسرد کننده است که درباره تبانی می شنوید. در این سطح همه برای پیروزی بازی خواهند کرد.

کونته در بخش های پایانی صحبت های خود نیز گفت:

اینتر به بالاترین سطح خود رسیده یا باید پیشرفت کند؟ من فکر می کنم مسیری آغاز شده و ما سعی داریم آن را به بهترین شکل پیش ببریم. می خواهیم پیشرفت کنیم و فضای پیشرفت را داریم. چرا اینتر شایسته صعود است؟ من در پایان بازی برای پاسخ به این سوال وقت می گذارم.

عدم گلزنی در بازی رفت؟ در بازی رفت شاهد مسابقه ای بودیم که طرفین در آن جنگیدند. شاختار تیم بسیار خوبی است که مربی بسیار خوبی آنها را هدایت می کند. بازی مقابل آنها هرگز آسان نیست، این سومین بار در مدت زمان بسیار کوتاه است که مقابلشان قرار می گیریم. هر بازی داستان خاص خود را دارد. ما راه دیگری نداریم، در حالی که شاختار علاوه بر برد ممکن است با تساوی هم صعود کند. برای پیروزی تلاش خود را خواهیم کرد.

کونته چه احساسی دارد؟ تمرین امروز مهم خواهد بود. من ارزیابی هایی می کنم که برای بازی فردا تعیین کننده خواهد بود. برای بازی فردا تغییرات مهمی به ویژه در یک بخش خاص وجود خواهد داشت، اما در عین حال باید توجه داشته باشیم که باید در کنار هم بر همه مشکلات غلبه کنیم. اگر موفق به انجام این کار شویم، حتی زیباتر خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید و گلادباخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد

کرگر عقیده دارد که رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ نیز از جادوی خاص خود در لیگ قهرمانان استفاده کرده و با وجود نمایش ضعیف‌تر نسبت به حریف، موفق به کسب پیروزی شده‌است

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول که این بازی را برای شبکه CBS کارشناسی می‌کرد، در ارتباط با تساوی رئال مادرید و بایرن مونیخ گفت:

آمار و ارقام همگی به نفع بایرن مونیخ بودند اما نتیجه چیز دیگری بود. مسلما این موضوع به شاگردان توخل آسیب روحی وارد خواهد کرد، چرا که آنها تیم بهتر زمین بودند و واقعا خوب بازی کردند اما برنده نشدند. همان‌طور که قبلا هم گفته بودم، رئال مادرید جادوی خاصی در لیگ قهرمانان دارد که هیچ تیمی از آن در امان نیست. مثلاً در فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول در فصل ۲۰۲۱/۲۲، نمی‌توانستم باور کنم که چگونه لیورپول با وجود آن همه موقعیت برنده نشد، اما این اتفاق افتاد و رئال مادرید جام را بالای سر برد. همچنین در برابر منچسترسیتی نیز اتفاق مشابهی رخ داد. وقتی این بازی‌ها را می‌بینید، سر خود را می‌خارانید و با خود می‌گویید که رئال مادرید چطوری توانست در این بازی‌ها پیروز شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد