Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شریعت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که وضعیت شهرستان همچنان قرمز است ، افزود : نگرانی و دغدغه ما ایجاد ثبات در تعداد بیماران بستری است که این اتفاق هنوز رخ نداده است. 

وی ادامه داد : در چند هفته اخیر آمار تعداد بیماران مشکوک مبتلا به ویروس کرونا  و  تعداد افراد بستری در بیمارستان های شهرستان همواره در نوسان بوده است و برخی روزها افزایش و برخی روزها نیز کاهشی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار آمل ایجاد ثبات را برای مدیریت شیوع ویروس و همچنین درمان بیماران بستری ضروری دانست و افزود: در صورت رسیدن به این شرایط کیفیت خدمات کادر درمانی نیز افزایش می یابد. 

شریعت تعداد بیماران کرونایی سرپایی را دغدغه ای مهم تر از بیماران بستری عنوان کرد و گفت : بیماران سرپایی از جمله مبتلایانی هستند که با مراجعه به مراکز درمانی و دریافت توصیه های پزشکی مراحل درمان را در خانه سپری می کنند. 

وی افزود: به نظر می رسد کنترل بیماران سرپایی و همچنین تداوم سپری شدن دوره درمان در منزل می تواند از آمارهای بستری بیماران بکاهد و شهرستان را از این وضعیت خارج کند. 

نماینده عالی دولت در شهرستان آمل با بیان اینکه مراجعه افراد با اوضاع وخیم به بیمارستان افزایش یافته است ، اظهار داشت : بخش قابل توجهی از بیماران بستری کرونایی کسانی هستند که ابتدا در خانه نگهداری می شدند و به دلیل وخامت شرایط بیمار در بیمارستان بستری شدند. 

آملی ها پای کار باشند

شریعت محدودیت های جدید کرونایی و تعطیلی بازار را ساختار فیزیکی و سخت پروتکل های کرونایی عنوان کرد و گفت: اما مردم اصلی ترین متغییری هستند که می توانند ویروس کرونا را کنترل کنند و به همین خاطر باید تمام آملی ها در رعایت پروتکل های فردی و اجتماعی کرونا به میدان وارد شوند. 

وی ادامه داد : مردم آمل برای جلوگیری از خسارت بیشتر به اقتصاد شهر و همچنین از دست نرفتن مشاغل باید همکاری کرده و از مراودات خانوادگی و رفتارهای تجمعی خود حداقل در کوتاه مدت دست بکشند. 

فرماندار آمل تاکید کرد : همچنان بیش از نیمی از بیماران جدید کووید-۱۹ را افرادی تشکیل می دهند که در جمع های خانوادگی مبتلا شدند و این ممشکل دیگر به یک بحران اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است . 

در حال حاضر در بین ۲۲ شهرستان مازندران ، شهرستان های آمل ، ساری ، محمودآباد ، نور و گلوگاه در وضعیت قرمز قرار دارند . بر اساس آخرین آمار بیش از ۹۸۰ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران آمل پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران آمل ویروس کرونا مازندران آمل اخبار کنکور بیماران بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشی از این پیام امده است: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با شکوه هرچه تمام به میزبانی مردم ولایتمدار شهر ستان کهگیلویه که پیوسته تجلی انقلاب و سرآمد ایثار و شهادت و سرافرازی است، بار دیگر فضای ایران عزیز را به عطر شهید و شهادت معطر ساخت.

این حضور بی‌مانند و پر شور و شعور و خلق حماسه ای دیگر از مردم شریف شهرستان در مراسم استقبال و برگزاری اجلاسیه شهدای والا مقام، نشان از آگاهی، بصیرت و دلدادگی همیشگی دیار ولایتمدار بلاد شاپور به شهدا، نظام و انقلاب و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی شک دستاورد اصلی برگزاری این اجلاسیه جامع و باشکوه در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله‌العالی مبنی بر زنده «نگه‌داشتن یاد شهدا» جلوه گری بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پرورش نسلی است که ذیل این یادها تربیت می‌شوند، نسلی جوان از جنس انسان‌هایی که فرازهای افتخارآفرین این سرزمین را ترسیم کردند.

این موفقیت بزرگ را مدیون همدلی و وفاق بین آحاد مردم و مسوولان، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح شهرستانی و استانی و ملی دانسته و لازم می‌دانیم از تلاش‌های مجاهد گونه و حضور کلیه خادمان شهدا از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم و ستاد مرکزی، تمامی خادمان کشوری و لشکری، اصحاب رسانه، صدا و سیما و آحاد مردم شریف شهرستان که این اجلاسه را به نحو احسن و اکمل با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا برگزار نمودند صمیمانه قدردانی و برای همگان عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

کد خبر 6093703

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج