Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:35:35 GMT

قضاوت منصوریان و پایان اعتراض‌های رحمان رضایی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۶۶۳۶

قضاوت منصوریان و پایان اعتراض‌های رحمان رضایی

کمیته داوران مرتضی منصوریان را به عنوان داور دیدار پرسپولیس در برابر ذوب آهن انتخاب کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی منصوریان در هفته سوم بازی سایپا در برابر نساجی را سوت زد. مسابقه ای که در آن کادر فنی تیم نساجی به قضاوت داور وسط معترض شد و بر این عقیده بود در چند صحنه توپ به دست بازیکنان سایپا برخورد کرده و داور باید دست کم در یکی دو صحنه به سود تیم مازنی پنالتی اعلام می کرد اما در کارشناسی برنامه فوتبال برتر مشخص شد در همه صحنه ها مرتضی منصوریان به صحنه ها نزدیک بوده و درست تصمیم گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برخورد توپ با دست صورت هم گرفته باشد، پنالتی نبوده است. حالا کمیته داوران در پی تصمیمات درست مرتضی منصوریان در این بازی تصمیم گرفت او را به عنوان داور دیدار پرسپولیس در برابر ذوب آهن انتخاب کند. 

 

ذوب آهن از جمله تیم هایی است که در هفته های اخیر از اشتباهات داوری متضرر شده است. البته همه اشتباهات داوری علیه این تیم سهوی بوده و به یقین ذوب آهن هم در آینده از اشتباهات داوری منتفع خواهد شد و این ضرورت اجتناب ناپذیر فوتبال ایران است. با توجه به قضاوت درست مرتضی منصوریان در بازی نساجی و سایپا به نظر می رسد کمیته داوران به دنبال پایان اشتباهات داوری علیه تیم ذوب آهن و پایان ذهنیت اشتباه در این تیم است؛ جایی که حتی رحمان رضایی مدعی شد نتایح بازی در بیرون از زمین رقم می خورد. 

 

اشتباهات داوری در حالی در فوتبال ایران رخ می دهد که میزان دستمزد داوران در بازی های لیگ برتر1 میلیون و 200 هزار تومان برای هر بازی است . از سویی هنوز پروژه VAR که می تواند اشتباهات داور را به حداقل برساند در فوتبال ایران اجرایی نشده است.  این بازی از هفته ششم لیگ برتر شنبه آینده برگزار می شود.

کمیته داوران ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران مرتضی منصوریان اشتباهات داوری اشتباهات داور کمیته داوران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان